@Baloo , wauw wat ontzettend knap van je ! Misschien moet ik toch ook maar weer gaan sporten. Mijn libido is het afgelopen jaar behoorlijk gedaald en herken precies wat je zegt .. het niet lekker in je vel zitten dus wie weet dat het sporten dan bij mij ook wel gaat helpen. Ik lees wel mee , reageer wat minder actief , ben ontzettend druk. De eisprong rondes beginnen eraan te komen , hopen dat iedereen succes heeft
@Baloo knap inderdaad hoor! I ben net voor mijn vorige zwangerschap veel afgevallen (12 kg) door Cambridge dieet en hardlopen. Nooit meer dat dieet, al me haar vil zo wat uit. Sporten is ook niet echt aan de orde sinds de komst van onze dochter. Allebei drukke baan en vaak uitgeteld als die kleine op bed ligt.... en... er moet voortaan iemand thuis zijn natuurlijk dus vind het een moeilijke combi. Eerder liep ik nog 5/10 km met de hond (hele actieve grote hond) maar dochter wil niet meer zo lag in de kinderwagen dus... Dilemma's haha. Ook na de zwangerschap is er 6 kg blijven plakken heel frustrerend en krijg ze er niet af. Na de 2e (en laatste) wil ik heel graag er echt voor gaan want dan heb ik echt 0 excuus meer, Wil wel tijdens de volgende zwangerschap veel beter op mijn eten letten. Merk nu dat het er toch niet zo makkelijk af ging dan ik dacht haha... Jaaaa de eisprongen komen er weer aan!! Spannend! We zijn ook al goed aan het oefenen haha en merk dat inderdaad de zin weer begint toe te nemen rond deze periode. Nu hadden we toch niet veel te klagen maar goed. Ik verwacht rond woensdag mijn ei, hopelijk wil het lukken op vakantie met onze dochter op de kamer erbij en vrienden in de kamer ernaast.... zou het zo zonde vinden als deze ronde om die rede voorbij zou gaan. Stiekeme seks dan maar hahaha
@zainab2 wat een beetje sexy lingerie en bijv een nieuw kapsel al niet kunnen doen @Tann ja, sportschool met kinderopvang was wel echt een must! Anders had ik het ook nooit kunnen redden. Eerlijk gezegd vond ik het toen ook fijn om savonds van huis te gaan omdat het niet meer gezellig was thuis..
Oh wauw, ik heb wat gemist zo te zien! Even een paar daagjes niet online geweest dan krijg je dat Wat een gigantische lijst is het aan het worden! Aan alle dames die er bij zijn gekomen, heel veel succes deze ronde! @Another Ik duim voor je, ook al zit je niet meer hier in het groepje! @Elena83 en @Baloo beide nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit! Wauw @Baloo wat ben jij veel afgevallen in een korte tijd zeg! Dan heb je wel even een flinke dosis discipline nodig. Vind ik echt knap! Ben het afgelopen half jaar zelf 10 kilo afgevallen, maar alleen door m'n eetpatroon drastisch om te gooien. Ik wil er heel erg graag bij sporten maar ik heb chronische vermoeidheid en dan is sporten toch net iets teveel voor erbij. @Tylmare LH schommelt inderdaad gedurende je cyclus. Dan kan het inderdaad voorkomen dat je een streepje ziet maar die de volgende dag minder of zelfs weer weg is. Gewoon door blijven testen tot hij positief is! @eisprong iedereen heel veel succes de komende weken! Ik vind het zo belachelijk spannend dat ik er soms echt misselijk van ben. Is dat raar? Kan niet zo goed tegen spanning. Gaat wat worden op dat wachtbankje Tijd om weer dagelijks ontspanningsyoga te gaan doen! Relax, take it easy! Adem in, adem uit! Liefs! x
Was jullie beetje kwijt, merk dat ik op het moment niet zoveel mee bezig ben. Ga dit weekend wel ovutesten gebruiken, wil de ronde niet verliezen, maar verder meh... ik verwacht mijn positieve test ergens tussen de 16-20dgn. En mijn testen doen ook maar wa altijd haha. De ene maand lopen ze stapje voor stapje op, daarna weer alle kanten op tot de knaller. Geen peil op te trekken. @Baloo succes aankomend weekend met klussen! En @Sjors84 ook zo te zien haha! Wat kanp van jullie gewichtsverlies! Ik herken het wel. Ik ben een paar jaar geleden flink aggevallen en dat heeft me echt wel geholpen. We sporten beide actief, maar zitten beide in een dipje en dat merk je dus ook meteen... @dvk1990 wat een lastig verhaal, hopelijk valt het mee! Succes bij de gyn!
Hoi dames! Ik meld me graag aan. Mijn vriend en ik hebben besloten om deze ronde maar met ovutesten te gaan werken omdat er geen peil te trekken valt op mijn cyclus. Heb 'm al een aantal maanden bij gehouden en wisselt heel erg. Meestal tussen de 30 en de 35 dagen. Afgelopen cyclus 37 Als ik het gemiddelde aanhou dan zit ik op 33 dagen. Betekend dat 24 juni m'n NOD is. Maar dat is dus nog onder voorbehoud Dit is mijn tweede kindje en we zitten in ronde 2. Ik ben 22 jaar
Hallo dames, Ik heb mezelf op de lijst gezet, maar ik haal mezelf er weer vanaf. Zondag dacht ik ongesteld geworden te zijn... maar na anderhalve dag was er helemaal niks meer te bekennen. Ik dacht, eindelijk een normale menstruatie op de dag waarop ik het verwachte... niet dus... Deze cuclus een beetje 'laks' geweest met temperaturen, dinsdag na 3 dagen pas weer getempt, en wat bleek, mijn temp was nog steeds hoog 36.9. Woensdag was het nog steeds hetzelfde toen heb ik toch maar een testje gedaan. En die gaf me dit resultaat! Toch nog wat meer roze kunnen brengen in de vorige NOD lijst. Ik zal jullie nog wel blijven volgen en ik hoop dat deze lijst alleen maar roze mag worden!
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (5) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 20 juni (5) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA 22 juni (1) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 23 juni (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 24 juni (3) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 25 juni (4) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Datumloos (2) Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Totaal: 27 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Tylmare Volgens mij kan het best schommelen, maar voor mij werkt temperaturen i.c.m. ovulatietesten het beste. Zodra mijn temperatuur daalt weet ik dat ik moet gaan testen, anders verspil ik zoveel testen. Mijn eisprong varieert tussen de 14 - 18 dagen. @Tann hahaha je weet dat dat dieet dus duidelijk niet meer voor jou werkt. Ik ben op aanraden van meerdere dames op een ander forum begonnen met Juice Plus, je krijgt daarmee veel groente en fruit binnen en ik merk echt dat naast afvallen mijn huid, haar en nagels er beter uitzien. @Sylva ik snap wat je bedoelt het is ook erg spannend. Zodra ik op het wachtbankje zit gaat 's ochtends echt mijn hart tekeer als ik mijn temperatuur opmeet. @RachelleNM is temperaturen niets voor je? Je moet er wel discipline voor hebben, maar je krijgt wel goed inzicht in je cyclus. @Roos198 gefel Spannend dat de eisprongen er weer aankomen, uiteraard iedereen heel veel succes en vooral plezier
Hoi hoi dames Ronde 5 voor een 2e kindje We gaan het nog 1 keer gewoon zo proberen ( om de dag klussen in vruchtbare periode) en als het niet lukt gaan we ovulatietesten gebruiken. ik hou wel een app bij om een beetje mijn cyclus in de peiling te houden. Die is over het algemeen vrij kort , gemiddeld 26 dagen Iedereen heel veel succes deze ronde en laten we hopen op veel roze deze ronde.
Wauw wat een mooie test!!! Super gefeliciteerd meis geniet van je zwangerschap en ik duim voor een mooi wondertje over 8 maanden
@svlok Zoals je zegt heb je daar discipline voor nodig. Laat ik dat nou net niet hebben Nee we gaan eerst met ovulatietesten werken. Zitten nu ook pas in ronde 2. Kan altijd later nog kijken wat we kunnen doen. Maar toch bedankt voor de tip!
@Roos198 Gefeliciteerd! Wat gaaf! Lijkt me zo onwerkelijk als je een positieve test in handen hebt.. hier weer druk druk druk. Volgende week vruchtbare periode. Proberen om vaker te vrijen. Kijken of dat werkt. :-D
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (5) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 20 juni (5) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA 22 juni (1) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 23 juni (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 24 juni (4) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 25 juni (4) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Datumloos (2) Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Totaal: 27 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)