@Kimmetjuh90 ik hoop zo dat het komt door je onrustige nacht. En dat je straks een mooi eitje ziet die bijna springt. Hopelijk worden het tranen van blijdschap!
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (5) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM 3 april (1) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje 4 april (1) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje 5 april (3) Kimmeetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Pcosmeisje, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 6 april (1) Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje 7 april (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 8 april ( 1) Zonnestraal, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje, MMM Totaal: 15 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
De ovu test van vanochtend was weer licht. Gisterenavond was het nog knal. Eisprong was denk ik vannacht. Ik heb mezelf op paars gezet over twee weken hopelijk op roze!
Ja half 12, hopelijk niet ineens vanmiddag mn piek dan ben ik te laat morgen denk ik,ik ga dit wel melden tijdens de echo dat de piek er wel bijna is..
Ze insemineren een dag later altijd. Ik ga dus kijken wat ze zegt als ik vertel dat ik vermoed dat mn ei morgen weg is.. misschien krijg ik dan na de echo wel een inseminatie.. ik heb geen idee.. denk morgen echt te laat te zijn..
Maar als je ei weg is, dan is hij toch nog 12 uur te bevruchten? Mag je maat 1 keert insemineren dan? 2 keer zou veel fijner zijn lijkt me.
Bij mij gaat het heel snel. Maandagavond lichte streep, dinsdagochtend en avond knal en vanochtend weer heel licht. Ik denk bij jou hetzelfde. Je kan je tempkaartjes en je ovu testen van vorige rondes meenemen, je weet toch nu bijna met zekerheid te zeggen wanneer je eisprong is en hoe snel dat gaat. En kunnen ze niet beter te vroeg insemineren?
Ik heb deze testen ook gebruikt! Deze knallen idd heel erg! Als ik die van jou zo zie denk ik vanavond je piek en morgen je ei Dit zijn die van mij
Ze insemineren liever voor dat mn ei springt.. dat zou dan vandaag moeten.. zeker als ie wel idd morgen springt... bij mij is de uiteindelijke oploop ook heel snel.. mn vriend wil niet dat ik de testjes mee neem.. en dat ik t gewoon zeg.. maar ik denk dak t wel doe. Tempmethode doen ze niks mee net als in de middag en avond testen.. mag echt alleen smorgens met de 2de plas testen.. Weet niet wie t vroeg maar mag idd maar 1x insemineren per cyclus..
Dank dat ik morgen weer een echo krijg en dan zulle ze zien dat t ei al weg is, en dan is er weer geen inseminatie.. ik weet echt even niet wat ik doen moet.. heb zo een vermoeden dat ze niet naar me gaan luisteren en morgen weer een echo en dus geen inseminatie. Ga alles proberen om vandaag nog inseminatie te krijgen maar ga er maar niet vanuit, en zal er dan ook vanuit gaan dat dit weer een verloren zaak gaat zijn..
Gatverdarrie in dat geval hoop ik voor jou dat of je ei morgen er nog is of dat vandaar nog door kan gaan met insemineren. duim duim duim..
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM 3 april (1) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje 4 april (2) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (3) Kimmeetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Pcosmeisje, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 6 april (1) Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje 7 april (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 8 april ( 1) Zonnestraal, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje, MMM Totaal: 15 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]