NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (1) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (1) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi! Ik sluit me hier aan... Vandaag onverwacht een week te vroeg ongesteld geworden... cyclus is geen pijl op te trekken (zie banner), word er angstig en ongerust van... vanmiddag de huisarts ff bellen!
Meiden ik ga deze ronde op de achtergrond meelezen... ik hoef niet perse op de lijst of iets... Ik merk dat de NOD lijstjes mij steeds meer gaan tegenstaan.. ik gun het iedereen maar ik wil ook! Vandaag/vannacht is mn ongi doorgebroken, wie weet wat de volgende ronde ons brengt
hallo meiden, Ik ben gister ongesteld geworden, dus ik mag me ook weer opmaken voor een nieuwe maand (nieuwe ronde nieuwe kansen). Ik ga het NODlijstje even aanpassen..
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (1) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (1) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (1) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (1) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi! Ik meld me ook weer voor een nieuwe NOD. Weet nog niet hoe actief ik deze maand zal zijn, maar in ieder geval wel alvast op de lijst
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (1) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (1) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Mag ik hier meeschrijven? Ik zag het al aankomen door het zakken van mijn temp en mijn borsten die heel zacht aanvoelden. Maar toch is het een klap. Vanmiddag is ongi doorgebroken, heb even wat tranen gelaten en nu op naar de volgende ronde. Ik wens iedereen heel veel succes!
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (2) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]
Hallo! Ik kom ook meekletsen. Ik ben vandaag 12dpo, witte test en fijne krampen, dus mijn menstruatie zal vandaag of morgen wel doorbreken. Ik zet mezelf in eerste instantie op 8 april, kan ik het eventueel aanpassen mocht het toch anders blijken.
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (2) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (1) Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi! Mag ik met jullie mee kletsen? Monique93, 29 jaar, 2e kindje, +/- ronde 40 Mijn nod is in eerste instantie op 5 april.
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Loessje1987, ronde 8, 2e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (3) BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje 6 april (0) 7 april (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje 8 april (1) Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden, mag ik hier mee kletsen? Mijn NOD is vermoedelijk 5 april hoop dat ik deze ronde weer "in the game" ben, afgelopen ronde even een pauze gehad omdat ik mn ei gemist had nu verwacht ik volgens de FFap de 22ste mijn ei, 2 dagen na mn gesprek met mn arts.