Oh oh... mn vriend vraagt net wanneer ik mag testen van t zkh... over 16 dagen pas, nu mag ik niet eerder gaan testen dan 7 april.. wat stom die mannen wat.moet ik dan met al mn testen doen als t positief blijkt!
Wuhahahahaha ik zie me al zitten 2 predictor Express 6 2besure 2 sensitests, 2 cb digital.. nee dank je
Op zich wel lief dat hij je probeert te behoeden voor een eventuele teleurstelling @Kimmetjuh90 Maar ik persoonlijk zou echt zoiets hebben van hoezo 'mag' niet? Bij mij werkt dat echt averechts, doe ik het juist toch
Ik weet dat ik er allemaal net mee begin maar dat wachten op t moment om te mogen testen.. voorheen duurde twee weken niet zo lang..
Ik ben ook zo maar beetje naïef om te denken dat ik op 10 dpo een streepje kan verwachten.. hij weet dat ik me gek test
Even wat anders, ben ik de enige die nog nooit gehoord heeft van randjesfietsen? Heb ik net gelezen in een topic hier en man, ik kwam niet meer bij
Hahaha ik ken het wel. is wel “leuk” en moeilijk Het schijnt te helpen met zwanger worden, hier geen geluk haha.
Ja dat is 1 ding wat zeker is ik denk toch dat ik wel eerder een test gedaan heb hoor en dat vriendlief lekker in eigen sop gaarkookt