Dankje, heb ik echt nodig. Ik voel de spanning nu al...3 dpo...pfff nog 6 dagen te gaan om op z'n vroegst te testen. Ik ga even mijn agenda vullen voor de komende dagen
AAAAAAAAAH nog steeds geen smiley Het tweede streepje op de test stick is wel duidelijker, je mag daar niet naar kijken maar die was alle andere dagen heel licht.
Hee meiden, Even niet geweest, was druk. Sorry. Maar wat hebben jullie veel gekletst!! Ik heb echt niet alles gelezen. @Kimmetjuh90 Las dat je de inseminatie hebt gehad? Wat fijn dat je je eisprong nog niet had gehad. Volgens mij heb ik gisteravond met eisprong gehad. De dagen hiervoor hebben we genoeg kansen gecreëerd op een zwangerschap . Nu met z'n allen op het wachtbankje. Ik zag al veel verschillende merken zwangerschapstesten voorbij komen. Zelf heb ik goede ervaringen gehad met de Kruidv. 2 voor 5,- testen. Zijn die nog steeds goed of hebben die last van valse streepjes? Anders ga ik wel voor Clear Blue. Maar die zijn zo duur! -x- Mooiezomer
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Ella, 32, ronde 3, 1e kindje 3 april (2) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 4 april (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (5) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Pcosmeisje, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Rozeline, 39 jaar, ronde 2 iui, 1ste kindje MMM 6 april (1) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje 7 april (4) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje GYNN, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 8 april ( 1) Zonnestraal, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje, MMM Totaal: 18 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb 2 weken geleden echt een duidelijk streepje gehad op de kv 2v5 en was echt niet zwanger dus ik vind ze niet meer fijn helaas. Ik vind de predictor een fijne en duidelijke test.
Zou 2x per dag testen meis.. kans dat je m mist is anders goed aanwezig.. en niet met je 1ste urine testen he
Die zwangerschapstesten zijn dus niet echt betrouwbaar meer. Die predictor, is dat een early test? En hoeveel zekerheid krijg je bij zo'n vroege test? Ben altijd bang dat je dan valse hoop krijgt. Er gaan zo veel zwangerschappen in het begin mis. Bij de meiden lukte het me om echt te wachten op mijn NOD en daarna pas te testen. Maar op een 1 of andere manier lijk ik nu zenuwachtiger.
Doe ik inderdaad al (gister 3x ) De cb moet met ochtendurine. Maar de rest van de dag test ik met de action testen anders word het zown duur grapje haha (Cb zijn 20 voor €35,-)
Dan moet het niet te missen zijn. Maar ik zie dat je temp zakt. Bij mij zakt het vlak voor eisprong om weer een stijging te maken. Ik denk dat het niet zo lang meer duurt.
Zowel de early als de express zijn heel betrouwbaar. Ik zie hier met 10 dpo echt duidelijke strepen voorbij komen met de early. Ik weet niet of je een op=op in de buurt hebt, maar daar heb je een doosje met de early+express voor €4,95 en anders bij drogisterij.net zijn ze niet zo heel duur.