Dank je wel! Succes alle dames met zoeken naar het ei en het zitten op het wachtbankje...Die dagen duren voor mijn gevoel altijd een eeuwigheid
Jemig, stelletje kletskousen. Maar wel gezellig Staat iedereen nu op paars? Kunnen we weer gaan nagelbijten. Alhoewel ik nu op de een of andere manier rustiger ben dan de vorige ronde. Ach, als ik eerdaags weer van alles ga voelen komt dat vast wel weer.
Succes meiden. Hopelijk gaan de eitjes snel springen en gaat de tijd voor de wachtbank snel voor mij...dat lijkt altijd zo lang te duren.
Fijn dat ie in het zicht is! Dan kan je daarna ook op het wachtbankje. Ik ben zelf zo slecht in wachten. Ik zit nog maar op 5dpo, maar kan het echt niet meer afwachten.
Ik wacht nog een paar dagen met veranderen naar paars, volgens mijn app zou ik over 2 dagen ovulatie kunnen verwachten. Maar mijn gevoel zegt dat het vandaag of morgen is. Gister weer krampen (buik en rug) en slijmerige afscheiding. Dus weer gezelligheid gehad. Vanavond weer , ipv van morgen. Maar dan maandag weer! Komt beter uit.. Wat meer tijd! Mijn man gaat de nachtdienst in, en de vorige zwangerschappen zijn ook tijdens de week van de nachtdienst positief begonnen! Dus geeft goede hoop!