Dit heb je toch ook als je een lf van 14 dagen hebt? Dan is de innesteling misschien ook nog niet geweest...
Met een lf van 14 dagen zit je met 6 dagen voor NOD op 8 dpo ( want volgens de extra gevoelige testen mag je 6 dagen voor Nod testen). Op 8 dpo heb je meer kans dat je innesteling is geweest. Maar je hebt ook gelijk, innesteling kan ook later zijn op bijvoorbeeld 10 dpo en dan heb je alsnog een witte test
Jeetje meiden wet vervelend dat jullie zo een last hebben van ei sprong. Is ook iets waar niet over gesproken wordt denk ik? Ik heb we de steken en soort gekriebel aan de binnenkant. Maar niet zo een pijn als jullie omschrijven. @Monique93 die staat op knallen. Gek he hoe die de ene moment nog maar een tuur streep is en dan ineens niet meer.
Ik ga lekker mn bed in, ben kapot.. al vanaf 4 uur vanmorgen wakker. Mn ogen branden mn kop uit.. tot morgen lieve meiden! Slaap lekker
Goedemorgen. Hier wad de eerste om half 5 wakker ( oude tijd ), vreselijk pfff Hoe is je test @Monique93? Waarom waar je om 4 uur wakker gisteren @Kimmetjuh90?
Moest mn vriend met zn kranten helpen en was ook vroeg gaan slapen zodat ik genoeg uren slaap had voor een betrouwbare temp nu gewoon wat 7 uur getempt en niet meer kunnen slapen..