Sws! Vanmorgen ook al ff gezellig gemaakt Scheelt dat mn libido tijdens mn ei ook altijd met 200% stijgt haha Hebben julli dat ook?
Ben trouwens heeeel benieuwd wanneer de eersten gaan testen!! De eerste NOD van de lijst komt steeds dichterbij... Oohh wat spannend!!! Ik ben echt zooo verrekte moe! Vrijdag hele dag gewerkt, zaterdag gewerkt en later moeder en stiefvader op visite, vanavond werken tot 23uur en morgen school... Pfff drukdrukdruk! Maar zo gaan de dagen gelukkig wel sneller voorbij! Ik ga proberen mijn testdrang te bedwingen tot minimaal 1 april!
Ik dus nog lang niet haha en jij?? Jeetje wat druk zeg! Ik hou er wel van gaat de tijd sneller, maar af en toe een beetje ME-time is ook belangrijk!
Ik weet trouwens bijna zeker dat mijn ei eergisteren gesprongen is na die hele heftige pijn ach 1 dagje verschil is geen ramp haha
Volgensmij springt je ei toch de dag na de pijn? Mijn gyn zei toen dat dat te maken heeft met het groeien van het eitje, maar geen teken is dat het direct springt. Maar daarintegen ken jij je lichaam het beste!
Hoi meiden, ik klets graag mee!!! Ik (wij) ga voor mijn derde kindje. Ik heb een zeer onregelmatige cyclus op dit moment omdat ik nog veel borstvoeding geef aan mijn bijna 7 maanden oude dochtertje. Ik werk daarom met ovulatie testen deze waren dinsdag en woensdag mega positief dus naar aanleiding daarvan zet ik mijn nod op 6 april! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was het in 1 keer raak maar omdat ik nu nog vol op borstvoeding geef en nog geen regelmatige cyclus heb vind ik het super spannend!
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Ella, 32, ronde 3, 1e kindje 3 april (2) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 4 april (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (5) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Pcosmeisje, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Rozeline, 39 jaar, ronde 2 iui, 1ste kindje MMM 6 april (2) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje Ddara, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 7 april (4) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje GYNN, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 8 april ( 1) Zonnestraal, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje, MMM Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, 4e kindje Totaal: 18 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).