Ik ga zondag testen. Ben niet aan het temperaturen of iets dergelijks. Merk wel dat mijn borsten gevoeliger zijn en ik last heb van een drukkend gevoel / krampen in mijn onderbuik. Ben daarnaast vreselijk moe maar dat kan ook aan het verschuiven vd klok liggen Ik wil er niets uit opmaken omdat ik geen idee heb wat het betekend. Vorige maand had ik dat ook en toen was het niets. Even afwachten nog.
Ik heb eens in de zoveel tijd een dubbele (beide kanten) een eisprong, die springen dan inderdaad tegelijk. Blijf t nog maar gezellig maken zou ik zeggen
Ik vind het heel wat dat jullie dat onderscheid kunnen maken. Komt dat door ervaring of merk ik daar gewoon weinig van?
Ik voel mn eisprong duidelijk aankomen, en dat heb ik sinds de geboorte van mn dochter, daarvoor nooit gevoelt Denk ook wel een stukje ervaring
Na drie dagen stond het er. Wanneer FF die kruis zet. Ik geloof dat mijn ei in de avond al gesprongen was. Maar FF begon een dag later met tellen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ij vandaag 2 dpo ben.. ik heb namelijk al 2 dagen crème achtige afscheiding. Achja geeft ook verder niet.. zien t vanzelf wanneer FF bij mij t plaatst...
Ik voel hem heel duidelijk! Ook of het links of rechts is. Is denk niet de ervaring, het is gewoon zo haha! De ene voelt het wel en de andere niet
Op de dag van inseminatie hebben ze wel mn piek in mn bloed gemeten (anders kreeg ik ook geen inseminarie) moet ik dan niet bij test de piek invullen ook al was t een bloedtest...
Ik heb deze maand geen idee wanneer mijn eitje precies gesprongen is. Ik heb geen ovulatietesten gedaan en geen duidelijke aanwijzing. Ik was een beetje misselijk en had wat steken, maar normaal krijg ik zere borsten.
En over afleiding gesproken. Ik ben begonnen met het terug kijken van de gilmore girls. Zo leuk... hihi.
Ik ben bezig in de tuin, stenen sjouwen enzo Of gamen.. of huishouden of lange wandelingen maken met de hond zo een 20x per dag hahahah
Ik heb maandag een echo gehad en had toen een eitje van 16mm. Ik heb dinsdagavond de ovitrelle gezet daarmee en daarmee kunnen ze de ovulatie ingang zetten. Donderdagochtend had ik de iui. Normaal heb ik wel duidelijke klachten, maar de maand niet.