https://homehealth-uk.com/product-category/pregnancy-ovulation-tests/pregnancy-test-strips/thin-strips/10miuml-t/ Ik heb er toen 100 besteld voor iets van € 10,- incl verzenden
Bah vandaag zoveel steken en kramp gehad..dat zal wel niet veel goeds beloven.. nog steeds vreselijk moe en op en afgaande hoofdpijn.. klinkt dat ergens bekend of zal ik me maar voorbereiden op nog een ronde?
Ik heb ook erg veel last van hoofdpijn. Maar geen idee of dat een symptoom kan zijn. Heb dat normaal echt nooit. Er kwam vandaag trouwens een collega maar mij toe en vertelde dat ze over mij had gedroomd dat ik zwanger was. Zij weet overigens niet dat wij bezig zijn. Dat vond ik wel toevallig. Hopelijk heeft ze voorspellende dromen
Bizar haha ij heb vannacht gedroomd dat ikzelf zwanger was maar t dus niet wist en mensen om me heen wel en overal waar ik ging zeiden ze herhaaldelijk: je bent zwanger je bent zwanger.. meer werd ook niet gezegt nahja we gaan t zien ik had wel gelezen dat tijdens je luteale fase je vaak zulke dromen kunt hebben. Dus ik maak me geen zorgen, en maak me ook niet gek
@faylin @Kimmetjuh90 Haha wat leuk die dromen! Ik had vorige week gedroomd dat de gyn zei dat ik 20 eitjes had
Idd, had ook niet verwacht om al een 2e streep te zien waarbij je niet moet turen. Viel bijna van de wc pot!
Ik heb vannacht ook gedroomd dat ik zwanger was en dat ik de test in de kast verstopte omdat ik mijn man wilde verrassen... wel heel toevallig dat we hetzelfde dromen wachten tot zondag met testen wordt wel steeds moeilijker. Als ik nou niets voelde dacht ik er ook niet steeds aan.. raar lijf..
Leukste van alles is,ik voel niks en denk er niet aan ook haha maar ik vond t wel apart Achja ik denk bu; het is gebeurt, en we gaan weer door
8 dpo al testen dames? Jeetje! Mij niet gezien, ik ga pas vanaf 10 dpo test en (moet ook wel want ik wil ze op hebben zodat als t nu niet raak os ik nieuwe mag bestelleb hahah)
Ja, ik heb de gevoelige testen en waarom niet. Bij mijn zoontje teste ik 4 dagen voor Nod positief. Dus wie weet
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Ella, 32, ronde 3, 1e kindje 3 april (2) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 4 april (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (3) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Rozeline, 39 jaar, ronde 2 iui, 1ste kindje MMM 6 april (2) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje Ddara, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 7 april (4) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje GYNN, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 8 april ( 3) Zonnestraal, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje, MMM Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, 4e kindje Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Totaal: 18 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).