Merendeel van de dag heb ik er dus ook geen gevoel bij (klinkt zo raar) met vlagen ... Stom blijft t wel
Oke...de zenuwen beginnen toe te slaan. Ik slimmerik heb nog eens opgezocht hoe t zit met de zwangerschapstest. Ik heb die van clear blue met indicator. Nu kan die al 5 dagen voor de verwachte menstruatie-dag. Dat zou morgen of donderdag zijn.. zou ik dat doen? Moet me eigenlijk een schop onder mn kont geven potje ongeduld hier.. voel me als een kind dat op de kerstman wacht
Dames! Vanmorgen kreeg ik een telefoontje vanuit het ziekenhuis! Ipv donderdag 4 april mogen wij aankomende donderdag (overmorgen) al komen! Ik vindt het zo spannend! Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren en wat ze van plan zijn!
Dat is heel goed nieuws! ben heel benieuwd! Vrees dat mijn symptomen meer weghebben van een griep.. Net lekker gedoucht, maar water deed pijn op mijn lijf! Vanavond op tijd naar bed!
@Ella01 ik zou nog wat langer met de cb test wachten @BlueEyedSoul88 jeeeeeey! Dat is goed nieuws meid!! Ik ben benieuwd Hier: ik ben vanmiddag zomaar met kat op schoot in slaap gevallen, stenen sjouwen vergt toch meer energie dan gedacht..
Ik zou idd wachten met de clearblue, ondanks dat ie aangeeft dat je 5 dagen voor NOD kan testen heeft deze test wel meer hcg nodig. Dus kans is dan groot dat ie negatief is.
@Ella01 ik zou er ook mee wachten! CB is naar mijn mening te duur om zo vroeg te testen... als je het dan echt wil kan je beter goedkopere tests gebruiken. @BlueEyedSoul88 wat ontzettend fijn! Ben zo benieuwd wat ze voor jullie in petto hebben! @Kimmetjuh90 dan zal je het indd hard nodig gehad hebben! Heb je je buren nog gesproken?
Gisteravond echt flink beroerd,( rillerig, hoofdpijn, spierpijn, etc... Echt grieperig)! Vanmorgen was de kleinste UK weer om 4 uur wakker, 3 poepbroeken in een goed uur en een fles gegeven, terwijl hij al vanaf 3 maanden de nachten doorsliep... Hij is nu net 1 jaar geworden! Mijn man heeft nachtdienst, dus mag het nu even alleen opvangen! Maar 5 uur slaap vind ik wel kort hoor.. Zeker 2 nachten achtereen! Zit eraan te denken om vanmiddag nog een paar uurtjes op te nemen van het werk, zodat ik ook nog even een tukkie kan doen! Kinderen zijn dan nog bij de oppas.
Ik ben toch gezwicht voor een test Eigenlijk gister al. Die was natuurlijk omo-wit. Maar ik was de hele dag zo misselijk dat ik s middags nog een test heb gedaan. Ik dacht, als deze misselijkheid van een eventuele zwangerschap is, dan moet dat ook op een test te zien zijn. En jawel, er kwam een streepje. Nog wel licht, maar ik hoefde niet te turen. Vanmorgen weer gedaan omdat de misselijkheid vannacht zo erg was. (het is natuurlijk beter om te wachten , maar dat kan ik niet) En vanmorgen was het wel een tuurstreepje. Dat is toch gek? S ochtends zou het toch duidelijker moeten zijn dan s middags?