@faylin die is zeker mooi! Gefeliciteerd meis @Ddtje ook geen ervaring met de genoemde testen. Test altijd met die van Kruidvat als duren die lang om op te drogen, misschien met deze ook t geval. Beter om morgen ochtend weer te testen of zelfs oas overmorgen... of misschien test je beter in de middag? @BlueEyedSoul88 succes vandaag met je gesprek. @GYNN verschikkelijk he! Ik zit steeds naar mijn banner te kijken, nog een week. En zat nu al te bedenken, over 5 dagen kan ik toch ook prima testen gelukkig heb ik een druk weekend met 2 lange shifts en zondag even de deur uit met het gezin. Dus zat afleiding. @Boeffie1989 ik wil ook dit keer proberen met action testen, gewoon omdat ze zo belachelijk goedkoop zijn.
En wanneer denk je dat je gaat testen? Ik denk wel dat ik af ga wachten, althans wil dinsdag testen als er geen menstruatie is. Bij mijn zoontje testen ik een paar dagen overtijd pas positief
Oehh dit ziet er hoopvol uit! Wanneer ga je testen? Mijn temp is geen pijl op te trekken nog dus nogaltijd in de wachtmodus
@Ddtje ik heb de 2besure testjes ook.. Dus ik hoop dat ze geen vals positief geven ! Voor mij is t echt te vroeg nog om te testen dus ik kan je mijn ervaring nog niet vertellen met die testen..
Voor mij is het ook de eerste keer. 8dpo is wel heel vroeg. Morgen weer testen dan zullen we het zien.
Ja idd ik had een topic geplaatst over die testjes, en daar werd gezegt als je oploop ziet is t zowiezo niet vals .. Dus ik hoop dat je oploop ziet
Met al dat getest is wachten tot zondag wel lastig. Voor alle roze streepjes die er al zijn, gefeliciteerd! Ik hoop dit weekend op hetzelfde resultaat. Vooralsnog alleen hoofdpijn en krampig gevoel..
Probeer wel echt zo lang mogelijk niet te testen, voor t betrouwbaarste resultaat ik weet dat t moeilijker word nu se eerste testers al beginnen.. maar bedenk even dat ik nog een week moet wachten dus dan valt zaterdag wel mee hihi
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Citroentje93, 24 jaar, ronde 15 (3de na mk), 1e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Ella, 32, ronde 3, 1e kindje 3 april (2) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 4 april (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (3) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Rozeline, 39 jaar, ronde 2 iui, 1ste kindje MMM 6 april (2) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje Ddara, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 7 april (4) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje GYNN, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MamaTuttebel, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 8 april ( 3) Zonnestraal, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje, MMM Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, 4e kindje Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Kimmx, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Totaal: 20 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Misschien een beetje, maar omdat ik er de vorige ronde zo van overtuigd was dat het raak was terwijl het niet zo was, wil ik niet teveel hopen. Maar ik heb een paar dingetjes die ik normaal nooit heb, waardoor ik wel ga hopen. Ten eerste de hoeveelheid afscheiding, heb ik echt nooit. En ergens in de loop van gisteren zijn mijn borsten gevoelig geworden. Soort van tintelingen, beetje brandend gevoel. En dat is vandaag nog steeds de hele dag. Maar goed, ik weet dat dat ook van de progesteron kan komen
Spannend, ben je niet bang dat het te vroeg is? Ik lees net dat je al wat symtonen voelt,Ik heb ook echt meer afscheiding dan normaal en ik blijf plassen grr. Verder nergens last van. Ben wel benieuwd morgen