NOD-lijst 2 t/m 8 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Eva2011, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ja, ik ben er wel bang voor. Ik heb ook alleen nog die action test. Ik ga in ieder geval niet uit van een dikke vette streep :p

2. Boeffie1989

9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Ik heb net 2 pakken action testen gekocht, nu ergens verstoppen en hopelijk beheersen tot dinsdag als het nog nodig zou zijn

luckynumber4 vindt dit leuk.
  3. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Ik heb 1 pak predictor gehaald. Ga er morgen eentje doen.

4. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Welke is beter om mee te testen morgen, de predictor early of de expres?

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank early toch wel hoor...

6. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Early

Ddtje vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mag ik even klagen...
    Ik kom bij mn nagelstyliste aan (die weet van het traject want is tevens een goede vriendin van me) en daar staat haar beste vriendin.. zwanger van dr 2de kind.. Ik vond t moeilijk om met haar in 2 ruimte te staan.. Dus heb me afzijdig gehouden tot ze wegging. Daarna uitgebreid erover gehad waarom ik dus er niet bij stond, gelukkig snapte mn vriendin het nu zorgt ze ervoor dat ze er niet is als ik kom voor mn nagels :)
    Had niet gedacht dat ik t er moeilijk mee zou hebben zeg.. Pfff... kom net thuis en hoor van mn vriend dat een vriendin van hem een dag eerder geinsemineerd is dan ik, en dat ze afgelopen woensdag een bloeding gehad heeft, waarvan t zkh haar vertelde dat het een innestelingsbloeding kon zijn geweest.. ben even verslagen.. Ik heb dat namelijk niet, wel afentoe steekjes en krampjes maar dat heb ik elke keer gehad, dus ik hoop nergens op.. maar ik vind t niet leuk om te horen, wetende dat t bij mij toch niet raak zal zijn.. stom hè...

8. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    :thumup: nou hopen op een mooi streepje.

MamaTuttebel en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  9. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 agh dikke knuffel Meis! Wel goed dat je eerlijk hebt uitgelegd dat je het moeilijk vindt. Alle steun is fijn. Ik kan niet kan de toekomst kijken, maar een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Het is ook niet niks het traject waar jullie inzitten, 0 controle en afhankelijk van het ziekenhuis. En je doet zo heb best nuchter er in te blijven, maar tuurlijk begin je langzaam te hopen dat wat je voelt toch eindelijk je toekomstige baby is. Jezelf lekker verwennen en afleiden <3

10. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Het is moeilijk om anderen te zien die zwanger zijn en jij probeert het al langer en het is nog niet gelukt. Maar probeer hoop te houden, want het klinkt nu alsof je helemaal geen hoop meer hebt. Je bent pas 5 dpo, dus kwaaltjes hoef je nog niet te hebben. En innestelingsbloeding komt bijna niet dan wel voor bij vrouwen.
    Dus houd hoop en binnenkort mag je testen en heb je meer zekerheid.

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb ook geen hoop meer, kan er niks aan doen..

12. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Awww meid. Ik kan begrijpen dat je je zo voelt. Dikke knuffel.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Vanmorgen na m’n nachtdienst afspraak gehad bij mijn eigen gynaecoloog op fertiliteitspoli :)
    Zij heeft de echo nogmaals bekeken: er zijn idd aardig wat cystes te zien in/op mijn eierstokken maar zij vindt het niet schrikbarend en wil nog niet het stempeltje PCOS geven omdat er dan meer dan 20 per eierstok moeten zijn? Zij noemde het zelf een “grensgeval”. :confused:
    Verder gaat het standaard onderzoek nu weer volgen: bloedonderzoek op antistoffen en een HSG. Deze staat al voor 10 april gepland, supersnel! :eek: Ik zou niet eerlijk zijn als ik zou zeggen dat ik hier niet tegen op zit, hoor uit mijn omgeving dat het erg pijnlijk kan zijn. :( Wel gaf zij aan in de maanden daarna verhoogd vruchtbaar te kunnen zijn mits alles mooi open is :p
    23 april opnieuw weer een afspraak om alles dan te bespreken :thumup:

Ik ben benieuwd, tot zo ver update van deze kant.
    Ik ga nog even slapen want 4uur na 30 uur wakker te zijn geweest is echt veel te weinig:roflmao:

14. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik wacht mn temp even een paar dagen af! Ik durf echt niet meer zo goed vroeg te testen! Ben wel echt vreselijk verkouden.... goed teken dat mn weerstand omlaag is haha

15. luckynumber4

Ik heb de hsg onder volledige narcose gehad. Heb ik zelf om gevraagd, ivm trauma uit het verleden. Deden ze hier niet moeilijk over. Ik ben echt een schijterd wat zulke dingen betreft, dus als ik het kan voorkomen. Wat wel lullig was, is dat ik 2 weken later positief testte. Achteraf handiger geweest om het op een ander moment in mijn cyclus te doen :|

16. luckynumber4

@Kimmetjuh90 heel logisch dat je ff geen zwangeren kunt zien. Dikke digi-knuffel

17. Lisa280887

@Kimmetjuh90 he wat rot dit gevoel! Dikke knuffel❤️ Die bloeding hoeft ‘gelukkig’ echt niet perse... het komt meer niet dan wel voor.
    En je hoort vaak dat meiden de ronde dat het raak was juist minder/niks hadden aan kwaaltjes...

Nog even wachten meis❤️

18. Lisa280887

Wat goed dat dit zo serieus opgepakt wordt! Wel gemengde gevoelens misschien? Wel pcos? Geen pcos?
    Gelukkig nemen ze je serieus en is er een plan! ❤️

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Thx meiden ❤

20. MilkChocolate

13 nov 2017
    61
    32
    18
    Vrouw
    Hi allemaal.
    Ik voeg me ook nog bij. Ronde 10, 1e kindje, 24 jaar.
    Deze maand weer begonnen met ovu testen en snap er niks meer van. Zit nu op cd 19 en had zowel gister als vandaag een rete positieve test. Gister gezellig gemaakt en vanavond dus ook maar. Normaal altijd een cyclus van 28/29 dagen, dus een korte lutheale fase.. nod is 6/7 april
    Volgende maand willen we naar de ha als hef niet raak is..

Bijgevoegde bestanden:

Loessje1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina