NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Citroentje93, 24 jaar, ronde 15 (3de na mk), 1e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Ella, 32, ronde 3, 1e kindje 3 april (2) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 4 april (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (3) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Rozeline, 39 jaar, ronde 2 iui, 1ste kindje MMM 6 april (2) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje Ddara, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 7 april (4) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje GYNN, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MamaTuttebel, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 8 april ( 3) Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, 4e kindje Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Kimmx, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Totaal: 20 Wachtbankje (16), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja.. kortste cyclus ooit: 26 dagen Had van deze maand ook niks verwacht. Dit is mijn laatste NOD-groepje Ik blijf wel meelezen in het andere topic. Succes iedereen
Jup is erg lastig.. Was net op paasbrunch met familie. En ineens hele erge vlaag misselijkheid, ik snel naar wc. Was 't alweer weg. Voel me echt niet ziek, maar ook niet helemaal lekker. Lang leve de griep die nog rond gaat
@BlueEyedSoul88 he balen meis ondanks dat je al een vermoeden had, blijf je toch hoop houden. Ik hoop dat de behandeling zijn werk doet en dat eindelijk jullie wens in vervulling komt. Dikke knuffel
Hier heel stom met middag urine getest, ik vond ineens een KV test. Helaas wit. Maar het is nog vroeg en met urine dat flink verdund was. Hebben jullie wat leuks gedaan met Pasen?
Balen van alle negatieve testen. Hier vanavond ook een witte test. Morgen dag 30 van mijn cyclus, vorige maand werd ik dag 30 ongesteld en dat was gelijk mijn langste cyclus. Nu nergens last van, behalve pijnlijke borsten en een rot humeur. Hoop dat ik dan maar morgen ongesteld wordt. We gaan het weekend naar centerparcs en wil graag zwemmen maar ben zo zwaar ongesteld dat ik toch hoop dat het ergste qua menstruatie weer voorbij is.
@Boeffie1989 ik had bij mijn eerste zwangerschap eerste kwaaltjes als pijnlijke borsten en prikkelbaar! Dus kan ook nog een goed teken zijn.. Hier weinig symptomen (zwangerschap of menstruatie). Alleen moe en prikkelbaar, maar dat kan ook door de gebroken nachten komen van afgelopen week door jongste kindje (slaapt al 9 maanden door, maar nu door verkoudheid/griep nasleep niet). Heel benieuwd komende dagen... Waarschijnlijk zaterdag testen, en heel misschien donderdag (als ik me niet meer kan inhouden)!!
Meiden mn temp is enorm gezakt.. ik had al een voorgevoel maar het is toch niet leuk. Vandaag of morgen zal de ongi wel doorbreken. Vandeweek maar de huisarts bellen!
Ja erg vroeg, nu 7 DPO... zaterdag hoor ik officieel mijn menstruatie te krijgen. Geen idee, nu 7 dpo..
Voor diegene die door moeten naar de volgende ronde: k*t en knuffel. Voel me ook menstruatie-achtig. Vandaag zogezegd 10 dpo, mss straks eens een testje tegengooien. Mijn voorgevoel blijft wel dat ik ook door moet naar het volgende nod groepje.
Ik heb getest, ik kon niet wachten Wondfo omowit en de 2besure dacht ik na lang staren heeeeeeel licht wat te zien, maar beschouw m als negatief en test morgen weer pas als er een niet-hoeven-turen streep staat ga ik t geloven Ik geef de hoop nog niet op hoor