@MamaTuttebel ik zie ook een heeeeeel vaag lijntje! Spannend met wat voor test getest? Hier ook een witte test met een CB plus test, nooit eerder mee getest. Ga zo even Kruidvat test halen. Maar volgens mij ben ik ook nog vroeg, NOD staat op 6 april. We wachten af, baal wel een beetje zag het al helemaal voor me een newborn rond de kerst
Balen voor de witte testers En ook zeer balen voor de dames die door moeten naar de volgende ronde Ik ga morgen weer testen als t streepje wat ik op de 2besure dacht te zien, er echt staat dan zal die de komende dagen wel duidelijker moeten worden, ik geef de hoop nog niet op, ik ben dan ook nog vroeg.. De vriendin die een dag voor mij geinsemineerd is heeft een licht positieve kv test.. zo kut ze heeft ook allerlei kwaaltjes enzo en ze voelt dat t raak is.. Ik hoop dat ik straks ook van de daken mag schreeuwen dat er een klein wondertje in mij groeit, maar voor nu zet ik het nog even opzij en zie ik wel wat de testjes morgen gaan zeggen
@Kimmetjuh90 ohh shit daar heb ik overheen gelezen! Aahh spannend Meis. Een vage streep is toch een streep. Ik hoop dat jullie eindelijk een mooie positieve knalfeest in hadden hebben!
NOD-lijst 2 t/m 8 april 2 april (4) Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Citroentje93, 24 jaar, ronde 15 (3de na mk), 1e kindje SJD1988, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM Ella, 32, ronde 3, 1e kindje 3 april (2) Lisa280887, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Ddtje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 4 april (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje 5 april (3) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje MMM Luckynumber4, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje Rozeline, 39 jaar, ronde 2 iui, 1ste kindje MMM 6 april (2) Boogschutter88, 29 jaar, ronde 3, 2de kindje Ddara, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 7 april (4) Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje Didi79, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje Mooiezomer, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje GYNN, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MamaTuttebel, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 8 april ( 3) Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, 4e kindje Monique93, 29 jaar, +/- ronde 40, 2e kindje Kimmx, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Totaal: 20 Wachtbankje (16), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
2besure en die blijkt dus vals positief net een predictor gedaan die is net zo gevoelig als de 2besure en gewoon wit wit wit! Dus voor mij nooit geen 2besure meer
Meiden ik moet nu helaas echt op rood. Het is een dagje te vroeg doorgebroken. Ik voel me verdrietig en baal ervan... vandeweek de dokter bellen. Dit had ik zo graag willen voorkomen!
Wat veel witte tests, balen Maar voor sommigen nog erg vroeg om te testen, dus ik hoop voor jullie! Ik ben nu 10dpo, nod is pas zondag, geduld geduld. Gelukkig druk dit weekdnd, komende twee dagdn ook redelijk druk, dan werken, mooi weer, afleiding hopelijk. Ik durf niks te voelen, zowel fysiek als emotioneel, ik probeer geen hoop (of wanhoop) te hebben, ik zie het wel. Maar het valt niet mee hoor
Ik hoop het ook voor je meid!! Waarom is het “zo kut” dat die vriendin een licht positieve test heeft?
Heb je getest meid? En dacht je wat te zien! Spannend! Hopelijk loopt het op! Heb je foto? Enuh je hoeft niets te voelen he, dus laat je niet gek maken