Helaas hier negatieve testen... Was ook te mooi om waar te zijn. Vanmiddag clearblue digital doen, dan kan ik 't afsluiten.
Geen idee! Waarom zou iemand dat kopen?? Ik heb als zoekterm “zwangerschapstest” en dan komt ie boven aan.
Blijkbaar standaard streepje bij de clearblue. M'n lichaam heeft me weer lekker in de maling genomen.
@Kimmx ahh balen Meis, maar je bent nog vroeg he pas 8 april is je NOD. Zo een digitale test is hartstikke duur. Ik zou even nog wachten voordat je zo een dure test doet (maar dat ben ik ) ik hoord @Monique93 ah nee kan me goed voorstellen dat het steeds zwaarder voelen. Ik hoop dat de gyn. Jullie weer wat hoop kunnen geven, want ik denk dat jullie nu wel lang genoeg hebben gewacht Hier wilde ik testen maar heb me toch gestopt, ga toch nog even wachten ipv testen verspillen. ML vind ook dat ik wat geduld moet vinden dus sla even een dagje of twee over.
@boogschutter88 ik had verkeerd gerekend. Mijn NOD is of 6 of 7 april. Dus mocht er wat zitten moest het nu wel aardig positief uitslaan. Ik doe zo'n test even om voor nu zekerheid te hebben. Word k niet ongesteld (wat ik wel denk) dan kan k altijd nog testen.. Maar m'n lichaam heeft me weer aardig voor de gek gehouden.
Ja 2besure vals positief, wondfo omo wit, temp zakt ook al, ik verwacht dat ie morgen nog meer zakt ik ben in afwachting van mn menstruatie op naar ronde 6...
Nu ik hem heb geupload zie ik weer een 2e streep. Wat een gek*'t!!! Ik stop gewoon lekker met testen tot m'n NOD..
Kan best dat andere t ook zien hoor ik ben gewoon mega slecht met tuurtesten haha, zelfs bij mn eigen
Toen k net de test bekeek zag k gelijk een lijntje. Maar toen werd ik afgeleid door een krasje in het plastic waardoor ik de streep kwijt was. Toen was het lijntje ook roze. Nu dat ik 'm weer op foto bekijk zie k de lijn goed.
Ik heb net nog eens goed getuurt (met bril dit keer) en ik lijk ook toch wel een streepje te zien. Spannend meis
Haha lief dat je nog even extra tuurt Ik word hier zo onzeker van.. Ik stop echt even met testen. Over 2 dagen weer proberen. Als k dan al niet ongesteld ben.