Net nog clearblue digital gedaan en die was negatief. Dus kan ik het even loslaten. Scheelt weer stress
Dit kan toch niet anders dan een slechte grap zijn? Had niet zoveel gedronken de laatste uren dus dacht doe nog ff een testje. In combinatie met mn witte predictor vanmorgen moet dit toch een valse test zijn?
Oh meid, zie de 2e lijn wel duidelijk staan! Jeetje, wat een spanning. Morgen onmiddelijk een nieuwe test doen!
Hij is in het echt nog duidelijker en ook roze. Vorige cyclus had ik al een valse kv 2v5. ik vertrouw het dus echt niet
Welk merk test is dit dan? Hopelijk morgen dan een duidelijkere streep maar naast deze streep kan je niet naast kijken!
@Monique93 hmm geen ervaring mee, las wel dat de action early valse strepen geven. Ook ergens dat de early bij iemand die zwanger was helemaal negatief (was een blog van een vrouw die allemaal testen ging doen, was van de zomer 2017 als ik het goed heb) toch eigenlijk te gek voor woorden dat testen zo onvoorspelbaar zijn! @Kimmx ik had gisteren dus het zelfde met de predictor early. dat stomme plastic papiertje heeft geen enkel nut behalve weerspiegelen. Zag toen ook een vaag lijntje die ik later veel Beter zag. Iemand anders zei weer dat het moet opdrogen. Even een dagje er tussen laten en dan weer testen.
Bedankt dames! ❤️ Ik kan ook weinig info vinden over deze testen vinden, zag ze laatst liggen (2v 1,49) dus dacht neem ze mee haha. Maar vertrouw er niks van. Ik doe er morgen weer 1. Heb nog wel andere testen liggen, maar geen gevoelige behalve de predictor maar die wil ik overmorgen doen.