Spannend zeg, ik hoor weleens positieve verhalen over opgezwollen schaamlippen, misschien valt dit er ook onder?
Ja heb ik ook gelezen inderdaad. Ook dat ze door betere doorbloeding van kleur veranderen. Maar toch pin ik me er niet op vast. Kan ook gewoon zijn dat me ogen 't willen zien voor m'n gevoel word k gewoon ongesteld...
Het is wat onduidelijk, kan liggen tussen 5 en 10 april. Eerste bloeding 8 en 9 maart, toen 2 dagen niks, en vanaf 12 maart weer 6 dagen volop.. Eerste 2 dagen waren ook echt wel helder rood bloed en genoeg om tampons te gebruiken! Gister een negatieve test..
@Kippetje88 balen Meis hopelijk duurt het niet zoveel rondes. @Kimmx ohh spannend Meis, ik heb daar niet eens naar gekeken. Heb alleen 0 puf om iets te ondernemen. @Monique93 het is wachten op een knaller he Deze is van vandaag niet veel verschil van die van gisteren. Morgen maar weer testen dan hopelijk een knaller.. blijf het spannend vinden.
Ik heb een vraagje aan de vroeg zwangere dames hier.. Morgen is mijn NOD, maar ik merk als ik naar de wc ga om te "drukken" (sorry) dat ik steekjes in mijn onderbuik heb. Komt iemand dat bekend voor? Ik weet niet of ik zwanger ben. Heb op 10 dpo een heeeeele lichte positieve test gehad, toen dacht ik dat ik al 12 dpo was. Dus durf niet goed meer te testen.
Hcg loopt elke 24-48 uur op dus ik zou morgen even weer testen! Hier ligt ook weer een test te drogen, ook nog lang geen knaller hoor. We willen knal zien he haha
Hier zit twee dagen tussen, ik hoop zo dat de oploop genoeg is. Bij mn bbz liepen ze uiteindelijke niet genoeg op.
Duidelijk oploop hoor @Monique93 van een tuurstreepje naar een duidelijke streep. Maar ik snap zeker jouw terughoudendheid, stukje zelfbescherming, logisch.
Dankje. Ik heb nu wel het besef dat ik zwanger ben, maar pas bij de echo zal ik “echt” blij kunnen zijn.
@Monique93 hopelijk mag me snel voor een echo zodat je gerustgesteld kan worden. Zoiets mee maken blijft toch voor altijd bij je. Ja die knal en de oploop geven je toch een kleine houvast. Die van vandaag is nog aan t drogen.. maar toch neit echt een groot verschil. Misschien ligt het toch aan de testen? Of ik laat het een paar dagen en dan weer een testje. Wil nog geen digitale doen. Agh een streep is een streep