Dat is lang idd. Pffff en het duurt al allemaal zo lang, zelfs met mijn cyclus van 27-30 dagen. Hopelijk wordt je geduld snel beloond met een ei, een bevruchte welteverstaan!
Hier ook cd 12. Donor is zondag en vandaag geweest. Test is nog niet positief, maar kwa symptomen en afscheiding verwacht ik die morgen of uiterlijk overmorgen wel positief. Ip komt hij donderdag ook nog een keer.
Vandaag cd11 en mijn ovutesten zijn nog heel licht. Nog geen oploop te zien. Ik vermoed dat het een Paasei wordt van mij. Dus vermoedelijk zaterdag of zondag mijn ovu. We zijn wel al volop bezig (om de dag) aangezien we mijn ei zeker niet willen missen deze maand. Zo kunnen we al niet denken dat we er niet alles voor gedaan hebben
Ja vanavond of morgen LH piek. Dan binnen 48 uur je eisprong. Dus vandaag en komende twee dagen het vruchtbaarst! Succes!
Gisteren had ik een positieve ovulatietest en in verband met mijn miskramen ben ik vandaag gestart met tarwekiemolie. Nu lees ik overal dat je beter kunt starten ná je eisprong?
Lief Ja het duurt echt giga lang... Zit je zo aan de drie weken zonder dat er ook maar iets gebeurt... Normaal gesproken zou het heerlijk zijn als je 40 dagen niet ongesteld zou zijn maar nu is het echt killing... Hopelijk wordt het geen paasei Maar ik zou al blij zijn als ik 'm überhaupt weer kan vinden... heb wel bedacht dat als ik m nu weer niet vind en m'n cyclus nog langer wordt dat ik dan de dokter eens bel voor advies...
Lijkt me prima om vandaag te starten als je gister positief getest hebt... Sommigen slikken het hun hele cyclus door dus niks aan de hand!
Dikke pech... vandaag cd 13 en ben ik wakker geworden met een koortslip. Echt hoor.... hier word ik zoooo chagrijnig van. In januari waren we beide ziek rond ei, nu weer dit... en ook weer verkouden, dat ben ik de laatste maanden ook echt om de 3 weken ongeveer. Laat het weer maar gauw normaal doen i.p.v. dat wisselvallige, dat schept wat duidelijkheid voor mijn weerstand. Hopelijk is de koortslip niet te heftig de komende dagen en kan ik er vanavond een patch op doen om het toch nog gezellig met vriendlief te maken. Zo niet, dan zal het de komende dagen ivm de koortslip ook niet lukken en is dit wéér een verloren ronde, want ik ga zonder patch het risico niet nemen dat we elkaar per ongeluk besmetten. #ikbaalzohard #klaagmodusuit
Ach wat balen! Heel kak als je dan allebei niet fit bent rond je eisprong, en nu dit... Maarehhh volgens mij kun je elkaar al niet meer besmetten als de koortslip al aanwezig is? Of is dat bij een koortslip anders?
Dan is het wel heel erg ‘moeten’ en zoenen gaat automatisch. Maar misschien dan maar wat voorzichtiger. Oraal sowieso niet idd! Maar dat vind ik sowieso een extraatje en geen must.
Na een paar minuten was de teststreep donkerder! Vanavond nog een keer testen maar ik denk wel dat ik hem al gevonden op