Die is zeker mooi duidelijk. Mijne worden niet donkerder dan dit. Test je nog even door om te zien of hij nog donkerder wordt?
Doe ik inderdaad! Vorige ronde had ik een mooie knaller waarbij de teststreep duidelijk donkerder werd. Ik doe vanavond nog zeker een testje
Mooie streep. Ik had ook een donkere streep eind van de ochtend Straks nog eens testen. Het voelt wel alsof mijn ei morgen gaat springen.
Ja verstandig. Even advies vragen. Evt even je schildklier laten prikken, kan cyclusstoornissen met verminderde vruchtbaarheid geven. En de kans is aanwezig dat je bij cyclus van 40 dagen of langer geen eisprong hebt. Hopelijk snel toch een ei en raak!
Ja! Net zo donker. Ze kunnen meer knallen, maar niet bij iedereen, hoeft ook niet. Denk idd vrijdag je eisprong (uiterlijk)
CD 7. Vandaag ook al vruchtbaar slijm. Gaat hard! Zaterdag ga ik starten met ovutesten. En vanaf vandaag of morgen om de dag seks. Vol goede moed!
Thanks voor de tip! Ik ga bellen als ik ongesteld ben geworden. Hopelijk niet nodig Gekke is dat ik vorige cyclus voor het eerst mn ei had gevonden maar wel een cyclus van 40 dagen had... Lijkt me ook niet heel goed als je eitje ouder is dan 28 dagen... Maargoed, we wachten nog maar rustig af...
* NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 * 2 mei (2) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, ruim 1 jaar en 7 maanden bezig, nu 1ste IUI 3 mei (6) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 4 mei (6) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Amsterddammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 6 mei (2) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (3) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - 2e ronde Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 mei (2) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Totaal (23) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb mezelf alvast op het wachtbankje gezet, een dag eerder dan ik eerst had gedacht. Mijn LF dagen was vorige ronde 12, dat zou betekenen dat 2 mei mijn NOD is, maar ik weet niet of mijn LF altijd het zelfde is dus het zekere voor onzekere genomen en houd gewoon de gemiddelde 14 dagen aan
Vanaf wanneer tellen jullie als wachtbankje? Ip gaat mijn ei vandaag srpingen. Ook eerder dan vorige maand. Begint DPO 1 (morgen) dan het wachtbankje?
Gister LH piek gehad en dan 24/36 uur er bij rekenen. Dant zou voor mij betekenen dat vrijdagmiddag uiterlijk mijn ei springt. Ik neem dan zaterdag als 1 DPO
Vandaag CD14.. Denk dat ik mijn piek vanavond of morgen heb... Dan springt mijn ei op CD16 ongeveer.. Dan is CD17 toch 1dpo? Spannend zeg !!!!!