Zit nu te twijfelen om ook tarwekiemolie te gaan slikken.... Maar misschien moet ik maar gewoon even een keer m'n LF afwachten, vorige maand was ie ongeveer 10 dagen..
* NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 * 2 mei (2) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, ruim 1 jaar en 7 maanden bezig, nu 1ste IUI Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 3 mei (6) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 mei (7) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Amsterddammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 6 mei (2) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (3) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - 2e ronde Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 mei (2) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Totaal (23) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vandaag positieve LH test. Dag later dan verwacht dus NOD ook maar 1 dag opgeschoven en heb mezelf meteen maar op het wachtbankje gezet, hoef ik het morgen niet meer te doen.
Hier cd 14 maar nog geen donkere streep in zicht. Pff hiervoor cylcus van 26 dagen en soms ervoor 33 dagen. Schommelt ineens tussen kort en wat langer , miss al wel gemist, dan is deze ronde weer verkeken
Bij mij dus ook pas op cd16 positieve test bij (nu dan) verwachte cyclus van 29 dagen en je ziet bij mij op dag 14 ook nog maar een heel licht streepje. Hij kan er ineens door knallen. Als ik van een cyclus van 33 dagen uit was gegaan, was bij mij de LH test op dag 16 ook nog wit geweest en op dag 14 al helemaal. Dus het kan nog, moed houden!
Ja dat wel.. me man ga vanavond ook weer weg dus komt het ook niks van,daar hoef je me echt niet voor wakker te maken In staat om te zeggen van doe het zo maar in een potje maarja dat doet tie toch niet
Het is bij mij wel elke maand verschillend. Ik dacht gister ook vruchtbaar slijm te hebben ma zie nu niks meer. Vorige maand heb ik helemaal niks gemerkt. Na je ei is het echt hardstikke wit. Bij mij tenminste. Maar mijn ei moet gelukkig nog komen. Heb nog even knutsel tijd
Ja ik was ook aan t twijfelen... Maar k begrijp niet zo goed wat de meerwaarde ervan is ... ? Ik slik nu zwanger worden capsules van etos, gebruik prefert (hiervoor pre-seed wat k heb begrepen) en ovulatie testen.. Heb wel last van krampjes bij mn eierstokken dus denk dat ie vanavond of morgen gaat springen...
Hey dames. Ik denk dat ik op het wachtbankje kan. Aan mijn afscheiding te zien heb ik mijn ei gehad. Mijn NOD zal eerder zijn, maar weet niet exact wanneer. Kan iemand mij op het wachtbankje zetten? Ik ben op vakantie en heb alleen mijn telefoon bij me.
Hey meiden.. Voel nog steeds pijn in mijn buik en rug...echt zo een krampend gevoel.. maja komt vast door die IUI
@Sara190 Naar! Heb je die klachten van de clomid? Daar heb ik (gelukkig denk ik) geen ervaring mee. Vervelend, maar als het dan maar werkt...! Ik heb nu net een positieve ovulatietest dus ga straks bellen voor de IUI! Spannend
* NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 * 2 mei (2) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, ruim 1 jaar en 7 maanden bezig, nu 1ste IUI Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 3 mei (6) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 mei (7) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Amsterddammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 6 mei (2) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (3) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - 2e ronde Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 mei (2) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Totaal (23) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Spannend! Deense mannen zijn over het algemeen heel knap! Dat er maar een mooie blonde baby van mag komen
Ja nu al paar dagen geen slijm meer en zoiezo maar 3 dagen in de maand wat vochtig en verder niets,ook niet na mijn eisprong Straks weer is testen maar denk dat deze maand mislukt is,volgend maand maar weer betere testen aanschaffen
Net getest en hij word eindelijk donkerder Alleen ik drink veel overdag en steeds tegen de middag getest,, dan zou misschien me urine te geconcetreerd zijn dus nu maar kijken of het oploop is
Heey! Nee denk nie van de clomid die heb ik in begin van me cyclus geslikt miss door ovitrelle...buik is ng steeds gevoelig.. Oh spannend dus je IUI komt eraan!