** NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 ** 2 mei (0) 3 mei (1) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 4 mei (1) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 6 mei (1) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 mei (0) 8 mei (1) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Totaal (6) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).. Meld me bij deze ook alvast,vandaag negatieve test en ook geen symptomen dus verwacht ook door naar de volgende ronde helaas
Ik zal hier ook al eventjes meevolgen. Ik heb sterk het gevoel alsof het deze maand weer niet gelukt is dus dan kom ik ook in deze NOD-groep terecht met mijn volgende NOD. Normaal is mijn NOD pas dinsdag en dan ga ik zekerheid hebben of ik weer een ronde verder mag.
** NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 ** 2 mei (0) 3 mei (1) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 4 mei (1) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 6 mei (1) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 mei (0) 8 mei (1) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Totaal (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)..
Ik heb ze de vorige zwangerschappen ook gebruikt. Ondanks een vrij regelmatige cyclus vond ik het toch fijn om die duidelijkheid te hebben. Heb ze afgelopen eisprong ook alvast gebruikt om te kijken of de testen kloppen met mijn gevoel en symptomen. Ben soms best een controlfreak.
** NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 ** 2 mei (0) 3 mei (2) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 4 mei (1) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (1) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Totaal (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)..
Vandaag dan ook daadwerkelijk mijn menstruatie doorgebroken. Waarschijnlijk dit keer een LF van 13 dagen. Op naar de volgende ronde!
Dames, wil hier ook graag meekletsen! Vorige week een positieve test maar gister toch een miskraam. Zit er dus nog midden in, maar als mijn cyclus zich weer oppakt zal mijn nod 1 mei zijn! Maar verwacht dat ie later is, dus vandaar ook de keuze van deze nod lijst. Hopelijk vonden jullie dat niet erg en mag ik hier blijven?
Natuurlijk mag je blijven! En wat verdrietig nieuws, een miskraam gun je niemand. Hopelijk komt je cyclus gauw weer goed op gang en ze zeggen dat je na een MK extra vruchtbaar bent, dus ik ga voor je duimen.
** NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 ** 2 mei (0) 3 mei (2) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 4 mei (1) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 6 mei (0) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 7 mei (0) 8 mei (1) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)..
Mezelf ook maar op de lijst gezet. Weet nog niet precies waar ik op uit kom. Gister ongesteld worden met maar een LF van 8 dagen. Normaal was ie 11. Snap niks van mijn lijf. Hopelijk was dit eenmalig
Ik bloed wel hevig. Had daar zelf ook aan gedacht, maar het is niet een klein beetje. Heb ook gelezen dat je temp ook pas kan zakken als je menstruatie voorbij is.
** NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 ** 2 mei (0) 3 mei (2) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 4 mei (1) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 6 mei (2) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (0) 8 mei (1) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).. Hoi dames, Helaas weer door naar de volgende ronde, op 11dpo een tuurstreepje echter zonder oploop maar bleef wel staan. Op NOD omowitte test nu dus weer een vmk. Volgens berekening 6/7mei nieuwe NOD. Hopelijk mag deze lijst mooi roze kleuren!
** NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 ** 2 mei (0) 3 mei (2) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 4 mei (3) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI 5 mei (2) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 6 mei (2) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (0) 8 mei (1) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Totaal (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).. Ola senoritas! Na ruim 2 jaar proberen gaan we geholpen worden; vanavond start ik met hormoontjes spuiten; en ik heb nog geen idee of dat mijn cyclus gaat verkorten/verlengen; maar even uitgaande van de cycli van het laatste half jaar zou ik 4 mei m'n NOD hebben. Dit keer gaan we echt voor een NOD!
Ik heb m'n laatste 4 cycli met de LH-testen van de Action bijgehouden; 2x per dag (want het zijn niet supergoede testen, maar met 0,50 per test maakt het niet zoveel uit). Worden bij mij net niet donkerder dan de controlestreep, maar m'n temp springt netjes de dag erna omhoog dus heb er wel wat aan. De combi maakt dat ik zekerder ben van een maandelijkse eisprong, en we weloverwogener gekozen hebben om nu voor de MM (IUI) te gaan. Ik weet nog niet of ik de komende maanden doortest als de gyn het niet verplicht; mij kennende wel (ik ben aardig controlerend en hou van lijstjes en overzichtjes en dingen meten), maar de gyn was niet zo blij met het merk dat ik gebruik.... Overigens vond ik het in het begin vooral extra stress geven, want je moet je 2e ochtendurine gebruiken en die kwam nog niet thuis (meestal zelfs pas tegen 11 uur ofzo) dus daarvoor moest ik op m'n werk er aan denken dat ik met een test naar de wc ging, en niet vlak voordat ik weg moest...Ik was steeds bang dat ik het zou vergeten of geen tijd zou hebben of de piek zou missen. Vandaar ook het 2x/dag testen; avonden zijn makkelijker voor me.