Thanks voor het reageren. Ben blij dat ik het me niet helemaal inbeeld @xxFrummel @LaQueen en @Visje79 Ik ga morgenochtend weer testen. Is het dan beter om dezelfde te doen? Volgensmij is dit niet zo'n goeie nmlk, heb deze gekregen bij mn ovu testen. Heb ook nog Kruidvat early, sensitest 4dagen voor nod en gewone van de action. Welke kan ik dan het beste kiezen?
Sensitest is wel fijn, geen ervaring met die andere testen. Eerder in dit topic heb ik een linkje geplaatst over welke dag met welke urine te testen. Tweede urine kan soms beter dan eerste. Succes morgen!
Leuk! Dankjewel! En ik maar denken dat de 1e urine de beste was.. had ik met 8dpo in de avond toch goed gezeten Nee gekkigheid ik test nooit zo vroeg normaal en wacht meestal gewoon NOD af. LF is toch maar 10-11 dagen. Zou dat ook nog invloed hebben op je testen? Weet niet wat het is deze ronde maar ben zo ongeduldig. De symptomen laat ik helemaal los, is elke maand weer anders en heb ze zo ongeveer allemaal gehad het afgelopen jaar en zonder succes..
* NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 * 2 mei (5) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, ruim 1 jaar en 7 maanden bezig, nu 1ste IUI Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 (1ste na MK) Xavina - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Amsterddammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 3 mei (5) Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 mei (7) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 5 mei (4) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 6 mei (1) RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (8) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - 2e ronde Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mariëlle1985 - 33 jaar - 2e kindje- ronde 4, 2e na ma Fleur84- 35 jaar- 2e kind- ronde 10 Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 8 mei (4) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mariah - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjallie - 28 jaar - 1e kindje - iui 4 Totaal (34) Wachtbankje (26) Zwanger (0) Ongesteld (1) MMM (3) Negatieve Test (5) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Klik dan op de laatst geposte lijst onderaan op 'Reageer'. Haal de woorden [QUOTE="..." ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Vul de lijst dan aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas de totalen aan bij je NOD-datum en ook onderaan
Hey dames, Ik sluit me graag even aan hier. Wij zitten in de mmm met vorige week dinsdag iui poging 4. Dit is de tweede keer met utrogestan. Op het moment van typen is het midden in de nacht omdat ik niet kan slapen van het piekeren. Onder andere over of het deze keer nu eindelijk misschien dan toch wel gelukt is. Al een paar dagen lichte krampjes en ook waterige afscheiding naast de gewone utro afscheiding. Ik natuurlijk weer googlen etc. Lees veel positieve verhalen maar alle signalen kunnen fopsignalen zijn door de utro, dus dan weet je nog niks. Heb een beetje gelezen van jullie posts van de afgelopen tijd en krijg echt testdrang maar het is nog veel te vroeg, dus het is misschien meer wachtfrustratie...
Ja ik zie m!! Hier ook getest met dezelfde test.. Heb die van gisteren er ook bij gelegd. Over 2 dagen weer een testje doen.
2x zie ik hem! Fijn dames! Kanoet hoe veel dpo zit jij? Ik op 8 vandaag... wil morgen of vrijdga testen met sensitest
Twee dagen wachten?? Kan je dat? Ik zou morgen weer testen. Maar twee dagen wachten is wel beter voor de oploop. Maar nu wil je het weten toch! Zou mooi zijn! Voorzichtig gefeliciteerd!