Ik zie het zelfs bijna niet en moet weer zoeken..je ziet onderaan beetje het begin maar denk met uploaden helemAl niets Zal me het allemaal wel verbeelden is als je s treepjes gaat zoeken he
Nee daarom zei ik het al.. ben zelf ook benieuwd of ik het niet verbeeld of dat het een begin is.. het is nog te vroeg ook eigenlijk om te testen
Ik denk heeeeel in de verte wat te zien!! Inmiddels ben ik een geoefende tuurder Ik ga duimen voor mooie oploop! Ga je morgen weer testen en hoeveel dpo ben je nu?
Ik zie ook niets helaas, maar het is idd nog vroeg!! Het kan nog steeds. Hier vlagen van misselijkheid, moe, veel dromen, ik word s'ochtends om half 5 wakker en dan duurt het weer even voordat ik kan slapen. En mensen die me rechtstreeks vragen of ik zwanger ben, staat het op mn voorhoofd ofzo? ik vind het sowieso altijd een erg brutale vraag, maar het gebeurt zo veel..
Twintig weken, ik mis ze elke dag vanaf opstaan tot aan ik ga slapen.. Ik heb geen testen meer en ga ze pas kopen als ik eventueel geen menstruatie krijg. Had gister wel een test gedaan maar eigenlijk te vroeg, uit wanhoop omdat ik tegen beter weten in hoop op een positieve test! Maar was negatief, en op 8 dpo ofzo dus sloeg nergens op. Nu wacht ik gewoon af, als ik die testen niet in huis heb lukt me dat prima maar als ik ze wel heb liggen wil ik ze de hele tijd doen haha!
Oh wat vreselijk, kan me voorstellen dat je ze vreselijk mist Ja te vroeg testen, je hebt er niks aan, maar oh zo verleidelijk.
Iemand bekend met voorgedrukte strepen van de Predictor Express? Vanmiddag weer getest en mijn man zag meteen een vaag lijntje. Ik moest echt heeeeel goed kijken maar zag hem uiteindelijk ook. Hij is niet roze...
Ik vind het echt grof dat mensen zoiets durven te zeggen! Ik was vorige week in een winkel en was tegelijk bij de kassa als een andere wat oudere vrouw en die zei: ow ga jij mij voor, jij bent zwanger. Nou echt, wat een belediging!!
Nou inderdaad! Mensen hebben geen idee wat ze zeggen.. Ik heb laatst gereageerd door te zeggen dat ik het een brutale vraag vind.. En dan nog zeggen: 'Nu heb ik nog geen antwoord.'
Oh my God.! Nu ik dit bij jou lees dat je op 7 dpo test haha moet ik mezelf echt in gaan houden. Ik ben morgen ook 7 Dpo. Ik hoop op een mooie oploop voor je
Hmmm. Geloof dat ze alleen een streep geven als je zwanger bent. Maar als hij niet roze is..... pfffff lastig. Nog nooit een predictor gedaan