Ja toch balen he, zeker als anderen wel zo vroeg al een streepje hebben Het kan idd nog! Meer dan de helft van de zwangeren test negatief op 9 dpo! Kom ik weer met mijn website, maar toch wel fijn om de statistieken te zien en zo je negatieve test wat meer te relativeren. Op 11 dpo nog eens? https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Maar dan 9 dpo toch? (We lopen gelijk ) dus ook meer kans op positief! Je herkent dingen van je vorige zwangerschappen toch? Spannend! Ik ga zaterdag testen (9/10 dpo, positieve ovutest op 23-4)
Ik wacht tot 12 dpo. Bevrijdingsdag. Bevrijd van de onzekerheid! Ik heb ook nog leuk linkje gevonden over zw testen. https://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/
Wat leuk idd! Volgens mij heb ik de zwanger & kids midstream in huis (innovita, die zijn idd 10 mIU/mL) ik testte bij mijn zoon 5 mei positief (in 2017) wilde nu ook wachten tot 5 mei, maar er komen allemaal mensen over de vloer 4 mei om te borrelen...... dus even kijken of ik een 0.0-tje moet halen..... al weet ik bij negatief nog niks (9/10 dpo.....)
Krijg ook geen meldingen meer.. @Kanoet en @Jetje1991 ik zie ook een licht tweede streepje. @nicole1987 zie niks helaas Balen voor de dames op rood, verwacht dat ik me vandaag of morgen aan zal sluiten. Sinds negatieve test dinsdag al regelmatig lichte baarmoederkrampen gehad dus menstruatie zal wel snel doorzetten
Jaaa ik baal want ik ben vergeten een foto te maken en ben nu aan werk Ben ergens rond de 9 dpo vermoedelijk. Dus doe morgenochtend nog wel een test, dan weet ik het zeker
Jaa dat dan zeker..even doorbijtrn tot morgen,helaas komt de post ook altijd pas rond half 3 ofzo Ja dat getrek wel alleen nog geen verschil aan me borsten dus hoop dat geen mindf*ck is.. Spannend al slaat de twijfel soms nu wel toe als ik dan verder op de dag niks voel
Vandaag 12dpo en negatief getest alweer..... Morgen is NOD maar nog geen tekens dat het eraan komt.... Ben bang dat t volgende ronde gaat worden voor mij....
Lastig he alles wat je voelt in je lijf? Ik heb sinds 4 dagen zeurende buikpijn, of dat positief of negatief is geen idee. Had het ook in mijn zwangerschap, maar ik denk dat het niet veel zegt, voel verder ook niks bijzonders.
@Jetje1991 heb je klachten? Merk je iets? Hier niks, nakkes, nada, maar bij mijn zoon ook niet. Had toen wel druppel bloedverlies drie dagen voor ik positief testte, dus denk dat ik toen totaal niet meer lette op symptomen, wachtte tot menstruatie doorzette.....