Niet dat ik je valse hoop wil geven maar; Ik weet nog dat ik met mijn dochter er achterkwam dat ik zwanger was door bloedneuzen... We waren toen niet bewust bezig met zwanger worden en ging toen idd ook googelen op plotse bloedneuzen waardoor ik dus een test heb gedaan... Maargoed in verband met mindfuck, 2 maanden terug was ik overtijd en bloedneuzen en was er niks aan hand. Maar vond grappig dat je het erover had dus moest het even kwijt
Is aften in de mond ook een symptoom? Jeetje ineens binnen 1 dag mn mond vol met blaasjes.. bloedneus heb ik inderdaad wel vaker gehoord. Ik duim voor je mee haha.
Ja aften ook! Tandvleesontstekingen en spontane tandvleesbloedingen en aften! Kan zeker. Maar kan ook niet Zoals met al die mindfuck-dingetjes. Spannend!
Sinds gisteren licht rood met afvegen... Weet niet wat ik ervan moet denken... tevens ook licht misselijk en het gevoel ongesteld te worden ben zo aan het twijfelen maar wil niet te vroeg testen... Gefeliciteerd voor de positieve testen! Succes Voor de dames die helaas door moeten naar de volgende ronde!
1 grote mind fuck. Ik ga Etos zwanger worden halen. Daar zit ook een stofje in wat je cyclus regelmatiger maakt. Misschien kan ik dan eindelijk met zekerheid zeggen wat mijn NOD is na het gebruik van die vitamines.:d
Die snuggere met de drie streepjes hahahaha ik ga helemaal stuk dat kon die van mij ook voor elkaar krijgen
Meiden wie kent dit: Ik word helemaal gek van jeuk aan mijn rechter tepel. Echt de hele avond al!! Ben al in warm bad gaan zitten, maar werkt niet Stukje van de bovenkant van mijn tepel is helemaal donkerbruin. En het enige wat ik vind op Google is dat het iets hormonaals is. Ja daar schiet ik wat mee op!!!
Jeuk kan een zw-symptoom zijn en donkerdere tepels ook (of tepelhof) Spannend! Even iets vets op smeren. Of beetje sudocreme, misschien helpt dat
* NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 * 2 mei (5) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, ruim 1 jaar en 7 maanden bezig, nu 1ste IUI Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 (1ste na MK) Xavina - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 3 mei (4) Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 mei (7) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 5 mei (6) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Corynne - 33 jaar - 3e kindje - ronde 11 (ronde 3 na MA) Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 mei (1) RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 Gandy - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde (1e was mk) 7 mei (8) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - 2e ronde Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mariëlle1985 - 33 jaar - 2e kindje- ronde 4, 2e na ma Fleur84- 35 jaar- 2e kind- ronde 10 Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 8 mei (4) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mariah - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjallie - 28 jaar - 1e kindje - iui 4 Totaal (35) Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (6) MMM (3) Negatieve Test (9) Twijfel-/Tuurtest (4) WIL JE OP DE LIJST? Klik dan op de laatst geposte lijst onderaan op 'Reageer'. Haal de woorden [QUOTE="..." ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Vul de lijst dan aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas de totalen aan bij je NOD-datum en ook onderaan.
Ja klopt, zou toch een keer moeten gaan lukken. Hopelijk ronde 10 neer geluk (moet handtekening nog aanpassen)
Oké ik ben lichtelijke aan shaken.... Mijn Action test liep heel raar door, maar toen bedacht ik me dat ik nog predictor had. En aangezien ik opeens gevoel kreeg dat toch wel negatief zou zijn, dan maar zeker weten met de predictor die volgens iedereen fantastisch is. Maar even serieus; dit is een tweede lijn op predictor toch?! Die Action test is heel raar en daar lijk ik wel iets heel vaags te zien... Zou het...