Ik moet zeggen; ik voel me helemaal niet anders als anders... het is Zo verschillend of je wel al ssymotomen hebt of niet voor NOD... wanneer ga je testen? Edit: ik weet het alweer, vanmiddag komen je testen! Nog eventjes geduld
Ik zie het ook! Bij mij was hij negatief maar al wel 2 dagen overtijd.. denk toch dat zondag die pijn mn eisprong was en dus pas ongesteld na 47 dagen... Ik heb dan maar 7 a 8 kansen per jaar Mijn testen komen ook binnen dus maandag sowieso weer even een testje doen. Gekmakend dit.
@LolaLisa ik zie m ook! @Jetje1991 moooooi! Ik heb m ook weer iets duidelijker, maar niet zo'n dikke streep als jij.. dat maakt me dan weer aan het twijfelen.. misschien zit ik met mn dpo wel niet goed? Edit: ook nog sensitest midstream gedaan... die lijkt duidelijker
Ja had 19 april een positieve.. 18 april heb ik niet kunnen testen.. 20 april was ie al weer negatief. Dus ik ging uit van ei op 20 april, maar dat kan dus ook 21 zijn.. Maar dan zit ik vandaag op 12 dpo.
@Kanoet dit was mijn test 14 dagen na positieve ovutest afgelopen zomer, dus ook 12 dpo. Dus vergelijkbaar denk ik
Ja inderdaad vergelijkbaar, thanks! Het feit dat ie donkerder is geworden is natuurlijk al een goed teken.. Maar ik had gehoopt dat ie al wat duidelijker was na 2 dagen.. Maar misschien ben ik wel te ongeduldig haha
@Kanoet de sensitest zie ik ook duidelijker!! 12dpo is nog vroeg he!! Spannend hopen dat hij mooi op gaat lopen!