Oh dat is jammer dat je nog zolang moet wachten op een afspraak... Hopelijk is het inderdaad niet meer nodig!
Vandaag CD5... Gister dacht ik wel klaar te zijn en had ook bijna geen rode duivels meer.. Nu net toch weer een vloedgolf rood... Ik begin deze ronde wel met ovu testen.. Ook ik gebruik prefer gel (glijmiddel die het ook zou moeten bevorderen). Als deze maand het niks word qua testen, mn cyclusapp & prefer dan gebruik ik volgende maand niks denk ik... Dan ga ik de natuur zijn gang laten gaan hihi... Hoop echt dat t deze maand goed roze mag kleuren hier in de groep !
Hier ook CD5 laatste menstruatiedag. Volgende week nieuwe ovu testen halen en dan gaat het weer beginnen. Hopelijk deze maand wel een plakkertje! ☺️
Heb lang staan twijfelen over de ovulatietesten in de Action vanmorgen, maar toch niet meegenomen. Denk dat het beter is voor mijn gemoedsrust om ze toch niet te gebruiken. Wil het proberen allemaal beertje los te laten deze maand. Vorige maand was ik er nogal verkrampt met bezig steeds. Hier ondertussen cd8/9
Zo ik kreeg geen meldingen en sl veel gekletst! Hier ook dag 4 , denk nog een dagje uitbloeden merk wel nu ik die maanden voorbij ben dat ik het echt raak wou hebben om aankomende maandrn te vermijden er wel minder stress om heb dat het wat langer duurt Jaa hou ervan dat verjaardagen van de kids wat uit elkaar liggen van alles wat noem ik dat haha.. tikkie neurotisch daarin ofzo maar goed januari kan nog wel maar had echr oktober kindje in me hoofd.. beetje apart maar die maanden spreken me dan aan ofzo haha maar als het eenmaal raak is dan ben ik daar toch niet meer mee bezig. Hier weet ik niet of ik met dezelfde testen verder ga maar heb er nog zoveel over maar had 5 dagen een positieve ovutest dus niet echt duidelijk
Hier op cd 5. In principe laatste dag. Heb meer dan genoeg testen liggen. Ga zaterdag beginnen met testen. Mij ei was vorige maand 2/3 dagen later dan volgens de app. Ben benieuwd wat het nu word. Volgens de app word het paas zaterdag. Mijn donor komt volgende week dinsdag en donderdag.
Vandaag zat ik ook op cd5. Verwacht Mn ei ergens op cd19 of 21. Nog zoooo lang wachten. Vanavond goed gesprek gehad met mijn vriend. We deden nog niet echt ons best. Heb hem nu maar even uitgelegd hoe dat zit met de eisprong enzo haha. Hopelijk is mijn LF nu wel weer langer en was afgelopen maand van 8 dagen een foutje. Daarvoor was ie 11 dagen en anders misschien ook maar aan de tarwekiemolie.
Ah dat is idd stuk korter,hier ook schommelend, afgelopen keer ook ineens 3 dagen korter maar goed 11 dagen is nog lang genoeg om in te nestelen
Mijn LF is tot nu toe eigenlijk altijd 13 of 14 dagen. Mijn folliculaire fase daarentegen is helaas altijd wisselend. Ik voel wel aan de eipijn wanneer mijn eisprong ongeveer is geweest en vanaf dat moment ben ik altijd 13 tot 14 dagen later ongesteld. Aangezien ik ook al een cyclus van 26 dagen heb gehad, zorgen wij er eigenlijk gewoon voor dat we vanaf CD 11 T/m CD 20 om de 1 a 2 dagen seks hebben tot het moment dat ik zeker weet dat ik mijn ei heb gevoeld. Dat zette tot nu toe nog geen zoden aan de dijk, dus deze ronde misschien toch maar op CD 15, 16 en 17 achter elkaar ofzo. Vorige keer niet meer op de dag van ei gedaan, alleen de dag ervoor. Wie weet is dit een beter plan. Mijn cycli hiervoor waren namelijk 28 en 29 dagen, dus dan zouden we in theorie goed moeten zitten. En natuurlijk wel voor de zekerheid ook op CD 11 en 13 voor het geval dat.. (het voelt best onnozel om nu al te plannen wanneer je seks zou moeten hebben, maar ja... kindjes komen duidelijk niet uit zichzelf, haha). Ik vertel mijn vriend wel wanneer ik ongeveer in mijn vruchtbare dagen zit, zo zorgen we er beiden voor dat we gewoon even zin maken als dat nodig is.
Ik heb gister ook maar even een goed gesprek gehad met mijn vriend. Wij deden niet echt ons best. Tenminste afgelopen maand kreeg ik hem niet eens wakker. 1x gezellig gemaakt in de vruchtbare periode. Hij wist ook niet wanneer mijn eisprong was en nu dus wel. Ik heb hem ook gevraagd of hij misschien echt dacht dat baby’s met de ooievaar komen haha.
Hier houd me man het gelukkig zelf bij wanneer het moet Voor hem iedere keer feestje haha door me laag libido dus die houd het zeker bij
Deze maand ga ik toch weer de ovulatietesten proberen. Maanden ovulatietesten gebruikt (geen zwangerschap). Maanden geen ovulatietesten gebruikt (bbz). Dus ik dacht nu maar weer eens proberen, wie weet!
Wat een gezellige club al zo bij elkaar! Al 17 dames... Ben benieuwd hoe roze de lijst wordt! Hier vandaag CD15, en gister begonnen met ovulatietesten. Vorige maand vond ik mijn piek pas rond CD28, dus misschien start ik nu wel weer veel te vroeg maar ik ben ook heel benieuwd wat de teunisbloemolie met mijn cyclus doet dus voor de zekerheid maar weer vroeg begonnen Altijd wel weer puzzelen wanneer je dan kunt testen ivm niet eerste urine, weinig drinken.. En ik werk onregelmatig, maar ik vind het ook wel leuk om ermee bezig te zijn. Net alsof ik er actief iets aan kan doen om zwanger te worden ofzo Sinds gisteren ook om de dag klussen, maar dat kan in mijn geval dus wel heel lang duren... Maar dat is gelukkig niet een straf Volgens mij deden we vorige maand toen ik mijn piek had gevonden het drie dagen achter elkaar, mijn piek kwam toch nog onverwachts (dacht dat ik noooooit van mn leven een ei kon vinden) dus toen moesten we er nog even flink tegenaan hihi.
Hahaha ik herken die situatie precies wel . Ik heb ook niet zo'n hoog libido (rond mijn eisprong is die toch wel 3 dagen iets hoger) en mijn man zit tijdens mijn menstruatie ook telkens weer af te tellen tot wanneer hij weer mag . Aan de ene kant wil hij zeer graag een kindje maar aan de andere kant is hij toch ook wel blij als hij nog eens mag 'omdat het moet'
Oh wat erg, ik herken deze situatie ook heel erg!! Ineens rond eisprong heel veel zin haha en de rest van de maand nauwelijks tot geen
Haha en dan heb je een x zin en dan valt ie in slaap. Had ik tenminste. Kreeg hem niet wakker. Heb op het punt gestaan om met de pannendeksels na boven te gaan kijken of hij dan wakker zou worden. Ben blij dat we er nu over gepraat hebben
Ja hier ook denk..soms twijfel ik of hij het zwanger worden niet tegen houd op bepaalde manier,zodat her langer duurt omdat eerste 3 kindjes wel stuk sneller ging haha..
* NOD-lijst 2 t/m 8 mei 2019 * 2 mei (0) 3 mei (5) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 4 mei (4) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 5 mei (3) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 Amsterddammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 6 mei (2) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 7 mei (1) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 8 mei (2) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Datumloos (1) Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal (18) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)