Ik kijk ongeveer 100x per dag hier en ergens verwacht ik hier antwoorden te vinden of het wel of niet raak is Wil niet meer testen voor maandag.. wordt echt gestoord.. klinkt dit herkenbaar Edit: als de duivels vandaag niet komen heb ik mijn langste cyclus in ruim een jaar tijd nu CD 29
Precies hier ook zo haha. Ga ook pas maandag weer testen, die testen maken me alleen maar gek haha. Pff echt balen zoveel al op rood Hier echt nog afwachten, verschijnselen zijn stuk minder, gister nog getest maar egt zo een mini streepje dat het bijna niet te zien is. Ben toch weer aan het twijfelen. Ik zie het wel nog 2 dagen.
Tarwekiemolie kun je vanaf je menstruatie slikken! Maar ik begin met Teunisbloemolie en ga vanaf de eisprong Tarwekiemolie slikken, en stop dan met de teunisbloem.
Ja ik weet dat t kan lukken en dat is nog het meest frustrerende..... Voor nu met heftige buikpijn op de bank in mn pyjamabroekkie en vest... Vanavond ook niksen en hopen dat t allemaal snel over is...
Hier vandaag 9 dpo. Vorige maand was ik al ongesteld. Nu nog niks te bekennen. Wel een beetje trekken in Mn lies maar dat is waarschijnlijk weer de mind fuck. Ik wacht nog vrolijk verder. Jammer van alle negatieve testen en de dames rood.
Balen lieve dames Hier cd27 en 14 dpo. Vandaag weer negatief getest (3e test deze maand) Al de hele week menstruatie krampen, maar zet niet door.