@Rosie88 Chips! Sterkte! Fijn dat de langere LF goede hoop geeft, op naar de volgende ronde. Het gaat een keer lukken!
Weer getest, nu andere test dus ik kan het niet vergelijken. Maar zie toch echt een licht streepje...?
Oh @LolaLisa en @Jetje1991 van harte! Hier ontsteking dus even getest ivm antib kuur maar nog steeds zo wit als maar zijn kan.. 12 dpo ik ga er vanuit dat t ronde 2 wordt nu
Vandaag even deze test tussendoor op waarschijnlijk 13 dpo. Ook geen knaller als @LaQueen, meer als die van @LolaLisa, maar hoop dat t dit keer goed blijft gaan.....
Hoe doen jullie dat toch elke maand? Ik ben echt zo gespannen. Deze maand nog meer dan de andere. Vandaag 10 dpo en dinsdag is Mn nod. Lijkt wel weer een eeuwigheid te duren. Ik ga ook niet testen voor die tijd. Zo geen zin in weer een witte test. Voel verder ook helemaal niks.
@LaQueen BOEM! Die knalt er echt vanaf!! Wat een geweldig einde van jullie vakantie! Gefeliciteeeerd!!
Hoe ik dat elke maand deed? Op 9 en 11 dpo testen en teleurgesteld zijn dat het niet gelukt was. Dit was de 3e ronde met echte kansen en de 4e ronde sinds anticonceptie. Maar pfff, dag in dag uit ermee bezig geweest hoor. Ook ervoor al! Want de wens startte mei 2017, maar wegens nieuwe woning enzo dus nog maaaaanden moeten wachten op een ‘go’ van man.
Leuk dat er ook positieve testen zijn, gefeliciteerd!!! Ik ben vandaag best verdrietig dat het deze maand weer niet gelukt is, vind het ook steeds moeilijker om er niet te veel mee bezig te zijn. Het enige wat mij helpt @xxFrummel is veel afleiding zodat de dagen wat sneller gaan.
2 mei (5) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, ruim 1 jaar en 7 maanden bezig, nu 1ste IUI Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - Ronde 4 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 (1ste na MK) Xavina - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Amsterdammertje - 38 jaar - 4e kindje - rond 9 na bbz 3 mei (4) Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 11 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 mei (7) LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 2 Big Wish - 38 jaar - 3e kindje - Ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 28/ ronde 1 van IUI GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na pauze Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 6 5 mei (6) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 7 Corynne - 33 jaar - 3e kindje - ronde 11 (ronde 3 na MA) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 mei (2) RM1996 - 22jaar - 1e kindje - ronde 7 Gandy - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde (1e was mk) 7 mei (8) Goudvisje555 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 8 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - 2e ronde Dame09 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mariëlle1985 - 33 jaar - 2e kindje- ronde 4, 2e na ma Fleur84- 35 jaar- 2e kind- ronde 10 Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jesje88 - 30 jaar - 1e Kindje - ronde 2 8 mei (4) Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 4 Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mariah - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sjallie - 28 jaar - 1e kindje - iui 4 Totaal (36) Wachtbankje (10) Zwanger (3) Ongesteld (15) MMM (3) Negatieve Test (6) Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Klik dan op de laatst geposte lijst onderaan op 'Reageer'. Haal de woorden [QUOTE="..." ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Vul de lijst dan aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas de totalen aan bij je NOD-datum en ook onderaan.
Dat probeer ik ook maar dat lukt niet altijd. Zelfs op het werk ben ik er nog mee bezig zodra ik de kans krijg om na te denken. Had net al kramp. Dus ik dacht shit daar komen de rode duivels. Nu is het weer weg. Alles kan nog
Pfff ik word ook gek van het wachten. Cyclus dag 40 ondertussen geloof ik.. vanmorgen toch getest ivm medicijnen maar toch weer wit.. snap er niks vannnnnn
Hier ook de rode duivels Voelde me zo anders deze keer.. Het was pas de 1e ronde dat we er mee bezig zijn, maar toch.. Wil nu met ovu-testen gaan beginnen. Hebben jullie tips? En wanneer is dan het beste om te ‘klussen’?
Ik test vanaf dag 9 omdat ik tussen 10-14 steeds positieve ovulatietest heb. Vervolgens als die positief is, proberen we diezelfde en de volgende dag. Afhankelijk van de planning welk moment van de dag Het heeft bij ons al 3x zo tot succes geleid.. nu hopen dat het succes ook daadwerkelijk blijft plakken. Vooral eetlust heeft het nu zwaar geen honger en als ik dan eet snel misselijk en alles wat ik eet maakt niet.. heeft daar nog iemand last van?
Ja ik zie m! Morgen weer? Of een predictor? Die kruidvat plustesten zijn niet altijd even goed lees ik her en der! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!