Ik heb het gaandeweg ook ergens op forum opgepikt.... de termen en afkortingen hier zijn soms nogal moeilijk
Hej babyaapje, van de lijst af zie ik. Fijne vakantie!!! Uiteraard hoop ik je niet over een maand op een volgende lijst tegen te komen, maar wie weet
Dankjewel nooompje! Ik hoop dat het raak zal zijn voor jou deze ronde! Ik ga voor je duimen. Dus laten we hopen dat we elkaar niet meer tegen komen volgende ronde! ♥️
Ja we wandelen lekker veel met de hond ! Ook even lekker het huis aan kant maken. Me vriend is ook binnenkort jarig dus zet me gedachten even op dingen regelen qua verassingen etc.. Verder ben k er wel mee bezig (ovutesten).. Heb wel gemerkt aan ons met verschil van deze maand en de vorige dat we veel meer plezier hebben met klussen.. En jij, ga jij nog leuke dingen doen?
vandaag CD 10, en het lijkt erop dat mij ei dit keer niet gaat wachten tot komende zaterdag. De groene tussen de 2 paarse is van vandaag. De paarse zijn van vorige maand en had de 2e knaller. Blij dat ik niet heb gewacht met beginnen ovulatietesten.
Help me out ladies. Maandag was cd1. Ben 4 dagen ongsteld geweest en daarna 2 dagen niets. Vandaag ben ik opeens weer ongesteld?!? Heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Whats happening? Iemand dit ook zo eerder gehad? Extra info: vorige maand na verwijderen spiraal maar 2 dagen ongesteld geweest. Ook vreemd. Vervolgens een week te vroeg ongesteld geworden en nu dit. Mn lichaam is in de war of is er meer aan de hand?
Die van de 14e is nog niet positief volgens mij. Die kan nog wel flink wat donkerder. Rustig doortesten en kijken wanneer hij komt? Verwachting was dus aankomende zaterdag? Gebaseerd op wat?
Lichaam heeft tijd nodig om het allemaal weer zelf te gaan doen. Niet heel vreemd dat net na het verwijderen van de spiraal alles nog niet helemaal volgens schema verloopt. Even aankijken hoe het verder loopt. Waarschijnlijk is het bloeden gauw weer over...
ja, weet dat ze kunnen knallen. Deze vind ik ook nog niet positief hoor Had ik vorige maand ook. en CB zei toen ook positief. Ochtend erna weer negatief. Ik heb mijn gegevens bijgehouden in een app. Weet wel dat die niet in je lichaam kunnen kijken. Ben gewoon blij dat ik nu al ovulatietesten ben gaan doen. Vorige maand had ik zo´n test als vandaag 1 dag voor de knaller
Oh, je hebt dus al wat meer ervaring met deze testen. Mooi! Ben benieuwd wanneer je eitje zich laat zien wel fijn om mee bezig te zijn (althans vind ik). Heb je nog een beetje het idee dat je wat meer houvast hebt..
@Meiske22 Zit heerlijk op de eerste verjaardag van mn nichtje, mooie afleiding! Fijn dat jullie er meer plezier in hebben! Snap dat er veel spanning kan zijn, maar ja, het moet ook leuk blijven als het kan
Hier word het weer vochtig beneden dus vruchtbare dagen komen er aan..denk toch steeds eerder omdat ik pas cyclus van 26 dagen had dus toch vroeger me ei als ik denk maar de andere keer 33 dagen cyclus Dus ga toch morgen weer mer die vervelende testen verder, misschien dat ik van de week toch weer die andere bestel mar evt gewoon nu op tijd sex hebben en om de dag ofzo
Heb ik ook wel vaker, dan denk je dat het over is na 3-4 dagen en dan ineens nog wat bloedverlies na een dag niks.