Wat mij betreft zien ze er wel positief uit maar je zou even moeten opvolgen of ze nog lichter worden. Ik ken deze kruidbattesten niet..... Ik gebruik sensitest en heb alleen een donker streepje als mijn ovulatie eraan komt. Daarvoor zijn ze superlicht. En wij maken t altijd elke dag gezellig rond mijn ei.... dan mis je m zeker niet Heb je vruchtbaar slijm of voel je je eisprong zodat je daar op af kan gaan?
Dit had ik bij dr zwangerschap van mijn zoontje ook.... (geen IUI b.t.w....) dus misschien is het een goed teken. Nu heb ik het deze ronde ook toevallig sinds 2 dagen (nu 1dpo). Lijkt me niet dat het al met een bevruchting bij mij te maken heeft aangezien ik pas 1 dpo ben en vorige ronde had ik t niet maar was wel zwanger..... wellicht heeft t bij mij nog te maken met de hormonen na de miskraam. Gebruik jij ook hormonen bij de IUI?
sinds vanmorgen heel veel slijm, ook vanavond inene heftige steek rechts in mijn onderbuik/lies wat ik herken als mijn eisprong er aan komt. Ik ben benieuwd, ik ga morgenmiddag op vakantie dus doe morgenochtend nog een test en als ik op bestemming aan kom Thanks voor de tip!
Afgelopen dagen vruchtbaarslijm gehad en vandaag de positieve ovulatietest. Vanavond nog even gezellig maken en dan weer plaatsnemen op het wachtbankje Hopelijk met mooi resultaat
Ja lijkt ons weer heel leuk! Ik weet het ook niet precies m'n cyclus is nog steeds een rommeltje. Uitgaande van 29 dagen net als de vorige keer is het 6-10 maar kan ook zomaar later.
Wie is er zo lief om mij op het wachtbankje te zetten ☺️ Hier de foto van mijn ovu testen. Het verliep precies volgens de berekening van deze site. Voel mijn eisprong ook telkens heel goed.
Vannacht (omdat ik wakker was) en vanmorgen toch nog maar 2 ovu testen gedaan, deze zijn toch nog donkerder geworden! Ook ik (wij) zitten weer op het wachtbankje geloof ik.. heel veel succes iedereen en hopen op een mooie roze maand!
Ja net na eisprong wordt doorzichtige slijm, witte slijm. Bij mij is dat tot 1 dag na eisprong zo. Dus misschien net je eisprong gehad? Bij mij blijft dat witte aanhouden. Ik gebruik geen hormonen.
Dat is een mooie knaller ovu test zeg! Je kan theoretisch niet je eisprong voelen. Je kan wel je eitje voelen groeien, dat geeft dan druk wat je voelt. Ik voel zelf (alleen als hij rechts groeit) mijn eitje zelfs de laatste 3 dagen voor eisprong groeien. Als ik hem dan langer als een halve dag niet meer gevoeld heb, ga ik er vanuit dat hij gesprongen is. Welkom op de wachtbank, hopelijk een succesvolle ronde en veel roze op de lijst over twee weken!
Ja dat kan heel goed, zo voelt het voor mij ook! Wel fijn, een soort extra bevestiging. Voel jij hem aan beide kanten? Ik voel hem alleen als hij op rechts groeit.
Ik voel ook die eigroeipijn links elke maand. Dus geen idee of ik nu alleen links een eisprong heb of dat hij gewoon uitstraalt naar links...
Vervelend dat het nog zo schommelt he... Nou hopelijk voor iedereen op dit lijstje voorlopig de laatste
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober (6) Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Wasabi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Frummels, 30 jaar, 1e kindje, ronde 32 (3e na mk 5) Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 22 Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 3 oktober (4) Toutepetite , 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lief87, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober (3) Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Vrouw1982, 34 jaar, ronde zoveel 5 oktober (5) FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na mk) Fiene86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e na vroege mk) Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (2de na MA 8+6W) 6 oktober (7) Elz85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 BB83, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 (MMM, mbv clomid 150) Niki86, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na miskraam met 11 weken) Layali01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 Emsy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 oktober (0) 8 oktober (3) BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Daantje17, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Ukkie27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM, IUI) Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Heb hem even aangepast want je had de quote boven en onderaan niet weggehaald en dan kan niemand de lijst opnieuw gebruiken