Haha ik had net hetzelfde maar kon mezelf op tijd tegenhouden Ik lijk wel in de verte wat te zien hoor, spannend!
Heel herkenbaar ik voel ook altijd vanalles. 5 dpo is idd vroeg om zwangerschapsverschijnselen te hebben maar zeg nooit nooit
Ik gebruik wondfo, zijn van zwanger en kids en hetzelfde als de kv 2v5. Omdat ik zo testverslaafd ben heb ik ze uiteindelijk maar bij zwanger en kids besteld is een stuk goedkoper haha Heb in die 22 rondes al ontelbare test versleten haha
@testers spannend zeg. Maar ook al is ie nu wit tegen de tijd dat t je NOD is kan hij zo mooi roze zijn! @Cinsam ik voel mijn eisprong altijd en denk dat ik m nu de dag van mijn positieve ovu test heb gehad. Alleen reken ik voor de netheid maar 2 dagen na positieve ovu test als 1 dpo.
Via google banner zwangerschapspagina ingetypt en toen kwam ik erop. En voorzichtig gefeliciteerd!! Super leuk de 1e roze!!
Nee, voor mij duiden die klachten juist erop dat ik ongesteld ga worden. Klachten zijn nu wel wat minder, maar ik vermoed dat ze wel weer terugkomen.
Is dit je eerste zwangerschap nog anoniem? Zit je eigenlijk in de MM of gebruik je medicatie? Hoe voel je je? Is het goede nieuws al geland?