Ik sluit me ook alvast aan, Ben vandaag ongesteld geworden, dus ga er vanuit datums m'n volgende nod op 4 oktober valt. Ben 25 jaar, ronde 2 voor kindje nummer 2. Heb al een klein meisje van 6mnd nu.
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 3 oktober Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 5 oktober FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 6 oktober 7 oktober 8 oktober Datumloos Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 3 oktober Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar 1e kindje, ronde 2 5 oktober FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 22 6 oktober 7 oktober 8 oktober Datumloos Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik meld me ook maar weer eens een keer. Lang geleden maar toch wel leuk om weer eens mee te schrijven. Weet niet hoe ik kan quoten werkt nu anders dus heb maar gekopieerd en geplakt. Als iemand amders het wel weet wil diegene mij er dan tussen zetten? Kleurtjes zijn nu weg
Hi allemaal, Helaas mag ik ook achteraan aansluiten..gister op de valreep ongi geworden...yayyy wat een feest..Not Een paar ken ik een beetje van het vorige Nod topic...ik zat toen achteraf niet goed maar ach dat weet je nooit 100% zeker (met een onregelmatige cyclus). Het is mijn tweede ronde voor een derde kindje. Ik vul het lijstje in
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Wasabi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 3 oktober Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 oktober FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 22 6 oktober 7 oktober 8 oktober Datumloos Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Wasabi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 3 oktober Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 oktober FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 22 6 oktober 7 oktober 8 oktober Datumloos Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Thnx wasabi, balen dat je op de valreep ongi bent geworden. Ik had hetzelfde, een tuurstreepje en 1 dag overtijd. Al zijn tuustreepjes bij mij eerder gewoonte dan uitzondering.
Is het voor jou misschien ook iets om ovulatietestjes te gaan gebruiken? Mijn cyclus varieert ook tussen 28 en 32 dagen daarom gebruik ik ovulatietestjes om mijn eisprong op te sporen. Op dag 15 na de eisprong komt bij mij altijd de menstruatie
O jeetje meen je dat nou, dat is wel heel erg naar zeg. Extra teleurstellend als je dan ook nog een dag overtijd bent Jullie eerste kindje waar jullie voor gaan zie ik wat superleuk! Ik gebruik ovu's en ik Temp, alleen ik bedoelde vooraf dat ik het niet weet omdat ik soms op Cd 14 maar ook wel eens op Cd22 mijn ei heb. Ik heb eigenlijk wel altijd een LF van strak 12 dagen dus dat is wel fijn.
Een aantal van je tips die ik lees zijn vooral tips voor na ovulatie ipv ervoor/tijdens: na ovulatie niet in een bad heter dan 40 graden en dan ook voeten warm houden (en geen ijsjes en koude dranken nemen als je achter de warme-baarmoeder-theorie staat). Voor ovulatie maakt dat niet uit!
Ik weet niet of ik veel mee ga schrijven maar zet mijzelf in ieder geval op de lijst. Het is moeilijk om vertrouwen te houden na al die tijd. NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 3 oktober Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Frummels, 30 jaar, 1e kindje, ronde 32 (3e na mk 5) 4 oktober 5 oktober FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 6 oktober 7 oktober 8 oktober Datumloos Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Een aantal bekende namen hier! Hopelijk wordt dit een hele roze ronde. Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus zet mezelf op de lijst. Veel succes allemaal! @Frummels dikke knuffel voor jou meid, ik duim zo ontzettend hard voor jou!