NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober (3) Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Wasabi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 3 oktober (4) Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Frummels, 30 jaar, 1e kindje, ronde 32 (3e na mk 5) Toutepetite , 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 4 oktober (3) Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Ukkie27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM, IUI) 5 oktober (3) FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 22 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na mk) 6 oktober (3) Elz85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 oktober (0) 8 oktober (0) Datumloos (1) Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik meld mij hier ook aan. Vanmorgen ongesteld geworden dus nu op naar ronde 2 voor ons 2e kindje! Hopelijk een mooie vruchtbare/roze ronde voor iedereen!
Hoi meiden! Ik wil me ook graag aanmelden voor deze lijst Ik ben 31 jaar en het is onze eerste ronde voor een 3e kindje. NOD 5 oktober. Succes allemaal!
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober (3) Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Wasabi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 3 oktober (5) Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Frummels, 30 jaar, 1e kindje, ronde 32 (3e na mk 5) Toutepetite , 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lief87, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober (3) Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Ukkie27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM, IUI) 5 oktober (4) FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 22 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na mk) Fiene86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 6 oktober (3) Elz85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 oktober (0) 8 oktober (0) Datumloos (1) Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wanneer beginnen jullie met ovulatie testen? M'n ongesteldheid begint nu aardig af te nemen. Trouwens misschien een stomme vraag, maar wat houd mmm op de lijst in?
Ik begin rond CD10 met ovulatietesten. Vorige keer op dag 15 een positieve test. Mmm betekend medische malle molen
Ik zou beginnen een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong. De mijne is momenteel tussen dag 13-15 dus dan start ik op dag 11. Je kan ook je vruchtbare slijm in de gaten houden. Als het verandert richting kleurloos en rekbaar dan is het een goed moment om te beginnen. Hier is een site inclusief foto's en met tips hoe te meten: readytogroove.com
Ik zou mij ook graag weer willen aanmelden! 29 jaar oud, 4e ronde voor 1e kindje, NOD 8 oktober. Mijn cyclus lijkt steeds korter te worden, ben sinds mei weer aan het bijhouden. Zit nu op 30-32-29-27 deze maand, lekker onregelmatig dus. Hopelijk wordt dit een roze maand!!
Welkom nieuwe meiden, ik hoop ook op een mooie roze lijst. Mijn cyclus varieert tussen 28 en 32 dagen en ik begin meestal op dag 10 met ovutesten Frummels, als dat waar is van de zomer dan zou het deze ronde moeten zijn haha ik geloof daar niet zo in. Maja ik geloof er zowiezo niet meer zo in
Jeetje @Nog anoniem je bent ook al erg lang bezig, snap dat je de hoop dan een beetje verliest. Maar niet doen hoor! Er is altijd hoop! Elke maand weer Mag ik vragen of je inmiddels al het medische circuit in bent?
NOD-lijst 2 t/m 8 oktober 2 oktober (3) Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 4 Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9 Wasabi, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 3 oktober (5) Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Frummels, 30 jaar, 1e kindje, ronde 32 (3e na mk 5) Toutepetite , 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lief87, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 oktober (3) Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 SinemS, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Ukkie27, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM, IUI) 5 oktober (4) FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 22 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na mk) Fiene86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 6 oktober (3) Elz85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 7 oktober (0) 8 oktober (2) BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na vroege miskraam) Datumloos (1) Vollie1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Heeeeyy, ik kreeg geen meldingen meer van hier! Wat een volle lijst wordt het al joh. Hier cd12 inmiddels, voorgaande rondes steevast dag 18 of 19 ei. Ovutestjes dus alweer er bij gepakt. Zou fijn zijn als 'ie eens een paar dagen eerder zou komen... But I'm not holding my breath.
Meiden ik meld me hier ook aan. Hier 2e ronde voor een tweede wondertje. Net ongesteld geworden bij een zeer vroege miskraam.... NOD weet ik dus niet. Normaal cyclus van 25 dagen maar voor zekerheid zet ik hem op 8/9 oktober... maar waarschijnlijk zal hij zelfs eerder zijn...
Ik heb me laten onderzoeken en zaad van vl is ook onderzocht. Voor zover ziet alles er normaal uit. Verder zijn we nog niet.
Hier inmiddels dag 16 en denk dat mijn ovulatie niet lang meer op zich laat wachten, wat denken jullie? Of is dit een doorgaans normale streep? Test vandaag later nog een keer - zou de piek niet mis willen lopen.