Gefeliciteerd!!! Heerlijk toch weer, geniet er lekker van. Ik merk bij mezelf lichte paranoia doordat het eerder mis ging .ik hoop in de groep 'zwanger na eerdere (late) miskraam daar wat houvast te vinden. En merk nu last of vroege mk maakt niets uit. Laten we ons best dien nu te genieten! Nogmaals gefeliciteerd!!!
Ja ik probeer er zeker van te genieten, maar de onzekerheid is wel groot natuurlijk!! Ook omdat ik zo stom ben geweest om 9DPO te testen Waar staat die groep, ik zou graag meekletsen als jullie dat goed vinden?
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-na-een-eerdere-late-miskraam.664203/page-2#post-20967218 Gezellig
Haha krijg nu opeens wel meldingen Dankjewel Oh zo spannend meid hoop dat hij morgen wat duidelijker is
Ik hoop het ook zo! Ik mis ook elke keer een heleboel, allen nu jij reageert op mijn bericht krijg ik een melding ... Fijne zwangerschap gewenst! Super leuk!!
Ik hoop ook dat je je snel kan aansluiten. Ook al ben ik nu zwanger vind ik het hier eigenlijk veel te gezellig om naar een andere groep te gaan. Wat doen de andere zwangere? Ik hoop ook dat bij iedereen de embryo's blijven plakken
Ja ik mis ook een heleboel, zo jammer, probeer met iedereen mee te leven maar doordat ik zoveel mis kan ik het moeilijk bijhouden
Ik zie hem hoor!! Zie je nou, voor niks druk gemaakt! De krampen zijn bij mij erger dan de werkelijke menstruatie. Dus je kan het best heftig ervaren. Zie het als een verzekering dat je baarmoeder aan het uitzetten is. Dat is namelijke ook mijn enige symptoom haha
Ik ga wel weer een zwangerschapsgroep in Wacht nog even af hoor, maar vorige maand ook gedaan was erg gezellig ook! Ga me donderdag/vrijdag aanmelden als de testen netjes oplopen
Welke ga jij dan? Want ik zit nu bij de week waarin ik nu uitgerekend ben zeg maar. Maar daar zegt niemand iets haha. Ik wil wel gezellige dames.