Zoo Gezellig hier, veel gekletst en de testdrang neemt bij veel dames toe. Ook zo hier, ik kan me echt met moeite inhouden. Dus hoop dat jullie me beetje kunnen motiveren om te wachten met testen hahaha
Haha volgens mij heb ik wel eens gelezen over jouw enooooorme testdrang in een vorig NOD topic of in een eigen topic Ik heb ook getest op 9DPO, maar normaal doe ik dat echt niet. Kan eigenlijk alleen maar onzekerheid veroorzaken 1. Je bent zwanger, maar de kans is nog best groot aanwezig dat het mis gaat voor NOD 2. Je bent niet zwanger, maar kunt het nog wel worden dus je blijft onzeker. Eigenlijk is het allemaal gewoon k*t, wat je ook doet
Ja of jij doen net of je twee dagen eerder hebt geovuleerd . Is waarschijnlijk toch eerder dan de uitgerekende datum ik zal niets doorvertellen
Wat vinden jullie? De eerste foto van zondag, de. Tweede van zojuist. Geen knaltest. Wel een streep Nod is vrijdag
Innesteling is tussen 7 en 12 dpo geloof ik.. Dus als je pas op 11 dpo innesteling hebt, bouw je dan pas hcg op en dan zul je eerst nog een tuur streepje hebben.
Duidelijke streep hoor! Volgens mij zelfs duidelijker dan de mijne van vanochtend (12dpo). Gefeliciteerd!!
Nee de eicel maakt ook hcg aan als deze bevrucht is las ik. Maar je kan beter op je nod testen of iets erna vind ik. Dan is de innesteling goed gegaan en weet je dat ie plakt
@WelcomeWondertje wat een mooie knal test zeg!! @Myz je test ziet er goed uit hoor, gefeliciteerd!! Wanneer ga je weer testen?
Ik wil het even hebben over afscheiding misschien dat er andere meiden hiermee ervaring hebben. 2 dagen terug voelde ik mijn innesteling ( veel discussie's over of je wel of niet kan voelen iknow). Maar goed. Volgende dag had ik heel veel afscheiding wat ik tussen duim en wijsvinger kon rekken ( sorry voor de details). Ik weet dat het geen eiersprong is doormiddel van ovu testen en temperaturen. Later op de dag had ik erg veel gele afscheiding. Vandaag nog steeds afscheiding meer vloeibaar dan gisteren... Mijn menstruatie is over 3 dagen, kan dit een zwangerschapssymptoom zijn? Heeft hier iemand ervaring mee. Ik vind het zelf wel erg gek dat m'n afscheiding zo is voor m'n menstruatie.
Waaauw wat een testjes zeg! Ben ik de enige die bang is om te testen? Mijn nod is vrijdag en ik heb last van misselijkheid en krampen in mijn baarmoeder. Ik durf echt niet te testen ik blijf denk ik toch wachten tot vrijdag. Ik zag dat meerdere dames gingen testen op vrijdag. Ben echt benieuwd!
Dat weet ik eigelijk niet. Ik had op mijn nod dat ik melk begon te produceren daaronder haha. Maar tot die dag was ik kurkdroog net als normaal voor mijn menstruatie