Beste dames, ik denk dat ik GEK wordt! Al bijna 3 dagen kramp in mn buik, net anders dan normaal, mn tepels doen zeer en zijn continu hard (ik weet het, tmi ), ik zit inene ook onder de bultjes op mn borsten en voel mij gewoon gek en emotioneel. Vannacht op het werk samen met collega test gedaan, en daar leek (volgens ons beide) een heel heel heeeel licht streepje op.. helaas geen foto van gemaakt. Misschien maak ik mijzelf wel helemaal gestoord, en weet niet zo goed wat ik moet. Van de week had ik ook al 2 testen gedaan die zo'n vaag streepje lieten zien en daarna weer verdwenen. Zondag is mijn NOD, wat zouden jullie doen? Doortesten of afwachten tot ik toch ongesteld wordt/overtijd ben?
Ik snap je helemaal hoor! Daarom wil ik ook niet testen de vorige ronde had ik mezelf gek gemaakt. Ik denk dat je beter kan wachten tot zondag en daarna om de dag of 2 dagen testen. Als je natuurlijk wil blijven testen en het geeft je een gerust gevoel dan zou ik het zeker doen. Ik word in elk geval gek van witte testen dan wil ik liever gewoon dit weekend bloed zien haha. Mijn vriendin testte overigens vorige maand ook na 4 dagen positief. Op haar nod en 3 dagen erna waren ze omo wit. Het verschilt dus en zoals we ook in ons groepje hebben gezien sommige hebben rond 10 dpo al positief getest en sommige zelfs eerder haha
@Emsy ik vind hem best duidelijk hoor! Zie hem echt goed @BlueEyedSoul88 Jeetje meid wat vervelend. Ik voel me zelf altijd het beste bij blijven testen, maar dat moet je echt voor jezelf bepalen. Hier nu sinds constant lichtroze tot soms aardig donkerroze met afvegen Het is geen helder rood bloed en geen heftige krampen maar op 12DPO maakt het me wel onzeker. Test was wel goed oplopen dus ik hoop dat het gewoon innesteling is en het goed komt. Vind de test van morgenochtend heel spannend nu..
Ik heb vanochtend weer getest maar het is net als gister een tuurstreepje. Weet dat ik eigenlijk beter na 2 dagen pas weer kan testen... maar kon me niet bedwingen. Had vanochtend ineens zo een buik en rugpijn dat ik dacht ik ga zo bloed zien. Maar tot nu toe niks. Maar heb wel steeds met vlagen krampjes en steekjes. Hebben meer zwangere vrouwen dit? Pff alles maakt me zo onzeker.
Ik kom graag nog even meekletsen, voor het eerst, wel eens een poosje meegelezen tijdens vorige zwangerschap. Ik heb twee kinderen van vier en twee jaar en zijn nu (vervroegd) voor de derde gegaan, koperspiraal verzakte en kwam er vanzelf, dus nu besloten die niet opnieuw te plaatsen. Idee was begin volgend jaar. Nu 12/13DPO een witte test, geen PMSklachten terwijl ik daar anders veel last van heb (borsten en humeur vooral), heb besloten nu maar even te wachten tot mijn ongesteldheid..
@hier is gisteren helaas een bloeding begonnen. Ik ga dus weer door naar de volgende ronde. Zo zuur dit, ben je na 22 rondes eindelijk zwanger gaat het alsnog mis gelukkig kan ik relativeren. Ik weet nu in ieder geval dat ik zwanger kan raken en de volgende keer gaat het gewoon wel goed
Wat een naar bericht Heel veel sterkte! En inderdaad, het zwanger worden lukt dus wel! Positief blijven en op naar de volgende ronde!
Bloeding valt eigenlijk wel mee is al bijna gestopt, alleen nog met afvegen maar zaten gisteren en begin vandaag wel stolsels bij en had ook menstruatiepijn. Als het morgen over is bel ik de verloskundige want vind dit raar dat het zo snel minder is
Ik heb dit vorige zwangerschap ook gehad en was een hematoom. Stopte wel na 2 uurtjes met bloeden en geen stolsels.
Sterkte en idd fijn om dan even de vk te bellen en het even navragen. Duim voor je dat het snel weer raak is en een plakkertje!!
Welkom en succes deze ronde, hopelijk snel een mooie streep. Gelukkig is het nog broer wanneer heb je je nod?
Ik heb gisterenavond en vanochtend tot vanmiddag wel gebloed met stolsels maar niet extreem veel en minder dan bij een normale menstruatie.
Dat hoop ik ook. Ik ga zowiezo vanaf dag 10 weer ovulatietestjes doen. Eind van de week ook nog ff een zwangerschapstestje om te zien of het hcg uit mijn lichaam is