Hier beetje onzeker. Vorige zwangerschap tot na de MA, bruin verlies gehad. Ondertussen was toen t hartje gestopt met kloppen. Nu heb ik soms inimini bruine vezeltjes (daar lijkt t beetje op) bij het afvegen. Waarom ik nu meteen weer bang ben dat t straks weer mis gaat. Morgen een kv test nog, als die weer meer opgelopen is dan gisteren, ga ik de CB doen.
@Nog anoniem jeetje meid wat ontzettend balen Veel succes in de volgende ronde, hoop dat het inderdaad snel weer mag gebeuren voor jullie
Mijn NOD is morgen, maar de vorige zwangerschappen ook pas ruim na NOD positieve test, dus afwachten.. Wat een onzekerheid @Nog anoniem, ik hoop dat het de volgende keer blijft plakken!
Volgensmij loopt deze goed op!! Vorige zwangerschap zat ik zelfde aantal dagen.. Toen gaf ie 1-2 aan. Nu zelfs 2-3 hihi! Zo blij!! Kan t niet geloven. Na 2 x IUI (na MA) krijg ik een mooie nieuwe 2de kans .
Hier de testjes van eergister en vanochtend. Had hem liever nog knallender gezien maar ik vind hem wel iets duidelijker geworden en dat is t belangrijkste toch? Maak me soms wel zorgen of hij niet te licht is. Ik denk dat ik wel een latere innesteling heb gehad. Nu al 2 dagen in de ochtend zeurend gevoel in mn onderbuik.
Top meid. Ik heb bij mn zoontje ook roze/soms wat bezuinig vezels verlies gehad. Maar wel een gezond kindje. Test is erg mooi. Gefeliciteerd!
Jaa! Gisterenavond CB, zwanger 1-2 Ik ben zoo blij! Maar het is zoo spannend. Vorig jaar MA na 6.5 en alle verhalen hier.. Symptomen volop aanwezig, weeeig gevoel, steken, moe, chaggie en gevoelige borsten. Ik ga proberen te genieten!
Gefeliciteerd!! Blijft spannend he, dat heb ik ook. Lekker genieten van de uitkomst op de test! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
Op beide zie ik een streepje, maar op de onderste is ‘ie duidelijker. Hopen op een goede oploop de komende dagen! Wanneer ga je weer testen?