Volgens internet 15 juni Vorige keer had ik met de eerste echo een kloppend hartje maar werd ik wel een dikke week terug gezet, dat vond ik wel heel gek. Verloskundige gaf aan dat het niets hoefde te betekenen. 2 weken later bleek het een aantal dagen na de eerste echo gestopt te zijn. Nu mag ik gelukkig eerst naar de gynaecoloog daar hebben ze iig betere apparatuur dan in de praktijk. Denk dat ik eind volgende week ga bellen. Heb jij al een afspraak? Wanneer ben jij uitgerekend??
Mijn test is toch weer mooi opgelopen en het donkerroze afvegen is gelukkig ook gestopt. Helemaal blij en vooral opgelucht vanmorgen
Yeah ik heb nu een beter gevoel dan de keer dat ik de miskraam kreeg. Ik was toen al erg onzeker. Die onzekerheid bleek te kloppen. Nu nieuwe ronde, nieuwe zwangerschap.. Komt goed
Hier precies t zelfde! Ik zag steeds dat t vruchtje achter liep in 4 dagen. Bij de echo met 7.3 weken toen, stond er op dat apparaat 6.5.. Ik zei tegen dr.. Klopt dat wel? Of loopt t achter. Ze zei, het is nu lastig te meten omdat t zo klein is. Het hartje klopt, dus het is helemaal prima. 1.5 week later naar de vk geweest, enorm onzeker. Bleek het gestopt te zijn, hartje klopte niet meer. Ze hoeven mij niet meer zomaar te vertellen dat het niets betekend. Als ik jou verhaal nu lees helemaal.
O neeeeeeee Anoniem! Wat lees ik nu! Meis, wat een klotezooi.....ik vond het feit dat je testen zo langzaam opliepen niet positief, maar toen ie donkerder werd dacht ik: dit gaat goedkomen! Wat zal je verdrietig zijn... Sterkte, ik hoop dat snel weer raak is.
@kleintje85 Precies, herkenbaar! Je gevoel blijven volgen. Vorige keer riep ik inderdaad ook de hele tijd tegen mijn man; maar het kan nog misgaan! Nu is de angst er wel, tuurlijk helemaal als ik er bij na denk. Maar voel me wel zekerder. Of beroerder Jij bent een alleenstaande moeder lees ik! Wat ontzettend dapper! Heb je wel iemand waarmee je nu alles deelt??
Anoniem dat kan heel goed. Mijn vroege miskramen zijn ook me stolsels maar nooit veel bloed. Heb dat ook vaker op het forum gelezen. Als je nog twijfelt kan je een testje doen, in principe is het zo dat als een mk op gang komt het hcg heel snel daalt naar 0.
Wat fijn dat je je zekerder voelt! Ik nu ook gelukkig. Gaat goedkomen met ons haha. Ja ik heb 2,5 jaar terug na veel wikken en wegen besloten om deze weg in te gaan. Mijn kinderwens is zo ontzettend groot. Ik kan prima zonder een partner leven.. Maar een onvervulde kinderwens? Moet er niet aan denken. Ik heb voor het besluit, 2 jaar eerst van alles uitgezocht. Ik wilde eerst zeker zijn van deze beslissing. Dat ik alles op een rij had gezet, besloten ervoor te gaan. Zal pittig worden! Maar heb het er voor over. Mn familie staat ook perfect achter me en zullen me helpen waar nodig.
Oh dat is inderdaad wel heel gek! Ik lees dat hier wel vaker; dat de vk dan zegt dat het niets betekent maar het vervolgens wel misgaat. Fijn dat je nu eerst naar de gyn mag! Met hoeveel weken had je toen de eerste echo? Ik heb 20 oktober intake en eerste echo. Wilde graag wat eerder ivm miskraam. Wel met het risico dat het hartje dan nog niet gehoord kan worden, maar dat neem ik dan maar voor lief. Volgens m’n app ben ik 14 juni uitgerekend.
Yeahh!! Vorige 2 zwangerschappen testte ik pas na 5-6 dagen positief en nu deze keer al zo'n streepje
Volgens m'n app was het gister maar denk eerder dat het vandaag of morgen is. Ja nog 2 dagen denk. Zwanger is zwanger ga mezelf niet gek maken met testen
Ik mag niet meer testen van me zelf. Cb gaf vandaag 1-2 weken zwanger aan! Ik ben blij!! Dames heel veel succes allemaal! Het is iedereen zo gegund!
Wat een berichten allemaal! Voor de zwangeren: gefeliciteerd! Voor de anderen: Succes met wachten of op naar de volgende ronde! Hier alles nog erg onrustig, krampen van afgelopen dagen hebben plaatsgemaakt voor continu pijn in mijn rechter onderbuik/lies. Als ik loop doet het pijn, als ik hoest of nies ook. Blindedarm heb ik niet meer dus dat kan het niet zijn. Verder veel slijmproductie, echter nog geen menstruatie in zicht.. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het rustig afwacht, ik merk dat ik erg onrustig ben en gewoon of ongesteld wil worden of een mooie test (deze was vanmorgen alsnog omo-wit).. Vannacht zelfs schreeuwend wakker geworden, weet alleen niet meer waarom haha K blijf denk ik nog maar even in dit topic plakken tot mn menstruatie zich aankondigd
@Emsy mooie oploop gefeliciteerd! Ik ga morgen weer testen maar ben er beetje nerveus voor.... Nou ja nog half dagje wachten
Wauw, heel stoer. Weet niet of ik dat zou kunnen. Maar begrijp je gedachte volkomen! Ik duim voor ons!
Ja ik lees het hier ook vaker, helaas. Maar begrijp ook wel dat het misschien nog vaker voorkomt dat het wel goed gaat! Ik durf maandag nog niet te bellen. Denk dat ik een weekje wacht, of eind van de week. Dan is de afspraak ook sneller Ik denk dat ik juist sowieso pas bij 8 weken wil en niet eerder. Dan zou ik in iedergeval als het goed is verder zijn dan de vorige x. Vind je het niet erg dat het hartje dan nog niet zou kloppen? Denk dat het mij onzeker zou maken.. Het weekend maar eens languit op de bank hangen. Voel me niet super fit. Maar heel gelukkig!