@BlueEyedSoul88 hier precies hetzelfde! Vanochtend voor het eerst getest en die was spierwit. Ik heb ook morgen mijn nod (denk ik). Ik heb juist links constant pijn. Ondanks dat wij een van de laatste zijn zou het leuk zijn als we inderdaad blijven 'plakken' in deze topic zodat we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden. Voor de andere dames, heel erg gefeliciteerd ben super blij voor jullie en leuk dat we dit proces samen kunnen meemaken en delen. Voor de ene een betere uitslag dan van de ander maar we leren super veel van elkaar. Nou verder duimen voor @BlueEyedSoul88 , ik en de rest van de meiden die nog wachten op duidelijkheid
Je kan wel vast I formeren naar de wachttijden. Zou zomaar kunnen dat je straks pas met 9wk terecht kan. Ik moest hier 4wk wachten omdat het vol zat..
Voor degenen die twijfelen over bloedverlies. Dit staat in mijn zwangerschaps app. Miss. heeft iemand er iets aan. Succes allemaal!
Ooh wat spannend! Ik weet echt gewoon niet wat ik er mee aan moet, zo frustrerend! Heb natuurlijk ook geen flauw idee wat ik moet verwachten of voelen, nog nooit zwanger geweest! Wanneer ben jij van plan om weer te gaan testen? Ik denk dat ik zelf zoiezo morgen afwacht aangezien dat NOD is en ik dan maandag of dinsdag pas weer ga testen als de rode weg blijven. Ik duim voor ons en hou je op de hoogte!
Ik mag op rood Officieel was dit de 10e een laatste IUI poging. Gister afspraak gehad bij gyn en 27 oktober hebben we een infomiddag over IVF. Tot die tijd mogen we nog een IUI poging doen.
@niki86 bij mij begon het met licht roze afvegen, en in de avond ineens een donkerroze, slijmerige veeg (geen helder rood, mocht je echt willen heb ik er een foto van die ik je privé kan sturen). Dit heb ik in totaal 5/6 keer gehad met afvegen, verder alleen lichtroze. Het is nu wel weg, alleen nog wat bruinige afscheiding. @Ukkie27 Jeetje meid wat heftig. Hoop dat dat je dan meer geluk oplevert @ alle andere wachtend meiden, ik blijf ook gewoon meelezen en voor jullie duimen hoor!!
Totaal verrast!! Gisteren nod. Hele dag onwijs last van mijn borsten dus dacht wie weet. Na het werk snel naar huis en moest heel nodig plassen want had veel gedronken. Test gedaan en helemaal wit. Toch een raar gevoel gehouden en vanmorgen nog steeds geen ongi. Nog maar een testje dan voor de zekerheid. En zie hieronder.... Mijn vriend wilde graag snel wat meer bevestiging dus vanmiddag meteen nog een cb gedaan.
Wauw, lekker duidelijk! Raar dat hij gisteren dan wit bleef Maar hoe dan ook gefeliciteerd Kom je gezellig meekletsen in het uitgerekend tussen 16 en 30 juni topic?
Wel jammer dat dit groepje wordt opgesplitst in twee delen in het Zwanger forum. Sommige kletsen nu al in 1-15 juni en sommige gaan naar 16-30 juni. Voor degene die nog moeten testen blijf ik hier plakken. Ik draai duimen voor jullie!
@anoniem wat verschrikkelijk. Wat mooi dat je zo positief kan blijven!! Sterkte hopelijk komt het deze maand toch goed. @BlueEyedSoul88 eat spannend zeg om gek van te worden. Succes Ik wou morgen testen maar twijfel om misschien niet zo een testje te doen. Heb me eisprong niet gevonden dus weet niet goed wanneer die is geweest
Heb inmiddels zo'n hevige pijn in mijn rechter onderbuik dat ik op de bank lig met een kruik en er overna denk op huisartsenpost te bellen.. laatste x dat ik deze pijn had was toen mijn blindedarm met spoed verwijderd werd..
Spannend! Durf je het aan om straks een testje te doen? @BlueEyedSoul88 Klinkt niet best meis.. heb je een verkeerde beweging gemaakt? Als t echt niet gaat, gewoon bellen idd! Daar zijn ze voor!
Ja nog niet eens een tuurstreepje. Maar had echt veel gedronken en moest ook heel nodig Ik kom uit op 15 juni dus net een ander topic