@BlueEyedSoul88 Wat naar zeg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt ook als je moeder zulke klachten had!
Hier allemaal symptomen, maar geen tweede streep, mn lichaam houdt me flink voor de gek.. Vannacht een poos wakker gelegen door iets wat leek op bandenpijn (kan dat nu al??) en bij vlagen behoorlijk misselijk..
Ik weet niet of het nu al kan maar ik heb precies het zelfde. Wanneer was je nod? Ik zie dat je net je spiraal eruit hebt gehaald. Ik ben in mei gestopt met de pil Maar mijn lichaam houdt mij ook echt voor de gek. Ik denk nu steeds dat ik niet zwanger ben en dat ik gewoon weer ontpillen verschijnselen heb
@BlueEyedSoul88 Mn nod was 7 okt @Layali01 Ik had een koperspiraal, dus zonder hormonen, al ruim twee jaar een cyclus van 26-27 dagen.. Omdat mn spiraal er nogal onverwacht en ongepland uitkwam, zou ik liever gisteren dan morgen zekerheid hebben, geen idee of dat koper kwaad zou kunnen..
Ik test me een ongeluk maar niks te zien... Had me weten te bedwingen tot 1 dag voor nod, toen gisteren en vanmorgen
Het gaat goed! Lief dat je het vraagt Vandaag weer gewerkt na een weekje vrij (en na de positieve testen). Was wel even pittig! Ben sneller moe en heb iets minder energie merk ik. Verder nog weinig kwaaltjes. Ben jij al wat wijzer? Of zou je wachten tot morgen met testen? Ah nee.. dus toch.. had zo’n goede hoop voor je deze ronde. Succes in de volgende ronde meis! Knuf <3
Misschien is je cyclus verlengd, dat zou kunnen zeker omdat je net van je spiraal af bent denk ik. dank je wel! Nieuwe ronde nieuwe kansen en wij gaan er weervoor
Oh zonder hormonen is altijd beter, ik denk dat je gewoon het beste elke 2 a 3 dagen kan testen het kan ook namelijk wat langer duren voor het hcg hormoon wordt aangemaakt
Oh dat wordt wel even wennen weer, maar lekker op je eigen tempo doen en doen wat je kan. Je doet je best en meer dan dat kan je niet doen natuurlijk. Ik ben helaas nog niet wijzer ik heb zaterdag voor het laatst getest. Ik heb op dit moment ook geen testen in huis ik denk dat ik ze morgen ga kopen en dan weer woensdag ochtend ga kopen. Ik denk dat ik dit keer voor de kv 2 voor 5 want ik kan die roze testen van de action niet meer zien