NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier gaat alles goed. Zo nu en dan wat kwaaltjes, maar voel me goed. Beter dan voor nod :roflmao:
    Het is en blijft spannend omdat het zo pril is. Gisteren wel een afspraak gemaakt en mag 1 november voor de eerste echo.

Succes dames!!

Nog anoniem, Manna, Layali01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Hier misselijk sinds wakker worden en mn borsten beginnen ook op te spelen, gisteren ook roze slijm maar nog geen rood.. Misschien toch morgen maar testen, wilde eigenlijk tot vrijdag wachten maar dat gaat niet lukken denk ik! Bij mn vorige zwangerschappen werd ik ook teruggezet bij de eerste echo..

Layali01 vindt dit leuk.
  3. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Jaa dat kan ik begrijpen dat het spannend is, maar je moet er lekker van genieten! Fijn dat je 1 november gaat, ben je dan ongeveer 8 weken?

4. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Jaa misschien heb je wel een latere bevruchting/innesteling gehad. Ik wilde ook morgen testen maar misschien ga ik toch wachten tot vrijdag.

Love1987 vindt dit leuk.
  5. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Hoi Dames, spannend misschien komen er dan toch nog roze dames bij!
    Hier gaat het oke, ben mega moe in de avonden en mijn buik voelt als of ik al 20 weken zwanger ben haha.

Vanmorgen de VK gebeld en we mogen 2 november komen voor een 1e echo! Ben dan 8+1 als het goed is. Op de website van VK staat 1e intake met 10 weken dus toen ze 2 november riep slaakte ik een gilletje van blijheid haha. Zojuist ook shirt besteld voor ons zoontje; ik ben stoer want ik word grote broer en een voorlees boek met op de voorkant de tekst; Hoera! Er komt een kindje bij. Die kan hij dan mooi even naar de opa's en oma's geven. Heb er nu al zin in al duurt dat nog wel eventjes.

Balen voor de rode dames... zo verrot...

Manna, Cinsam, WelcomeWondertje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier lopen de testen mooi op. Vind t allemaal wel spannend nog door t lichte bloedverlies van zaterdag/zondag/maandag. Vandaag is t rustig. Hoop dat het zo blijft...

Bijgevoegde bestanden:

BB83, Nog anoniem, Manna en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Wat leuk dat je dan dan eerder je intake hebt. Ook een leuk idee een shirt en een voorleesboek haha ze zullen vast heel blij zijn! Jaa het duurt wel nog eventjes maar geniet ervan:p

Lief87 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  8. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Ze lopen inderdaad mooi op! Het komt vaker voor dat er bloed verlies optreed in de 1 e trimester. Don't worry:o:

niki86 vindt dit leuk.
  9. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Hoi dames! Het was even stil hier haha

@Layali01 ik zou echt niet kunnen wachten met testen hihi, succes!

Ik zit weer in het nieuwe topic

Layali01 en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  10. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    OW wat spannend zeg! Ben benieuwd naar je test!

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat leuk!!!! Kan je wel wachten om het te vertellen? Haha

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier nog geen ongesteldheid. Ik ga proberen tot donderdag te wachten met testen. Wel wat meer pijn in mijn bekken maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden (cadeautje van de eerste :confused:)

Layali01 vindt dit leuk.
  13. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    @BlueEyedSoul88 Jaa! Ik stond vandaag voor de kruidvat en ben bewust doorgelopen. Had zoiets van als ik ze niet in huis heb kan ik ook niet gaan testen. Ik wil toch echt het liefst wachten tot vrijdag gezien mijn vorige cyclus (Zie handtekening).

@Manna volgens mij lopen we gelijk, spannend hoor. Komt het vaker voor dat je een paar dagen later ongesteld word? Ik heb ook met vlagen krampen in mijn bm, dan denk ik oké ik word nu ongesteld maar hier ook nog niks.

Ik vraag me af he, zwangere dames voelen jullie je al misselijk, moe, tepels groter of veranderd van kleur of andere dingen? Of is dit echt per persoon verschillend? @WelcomeWondertje @niki86 @Sox (heb even een paar uit mijn hoofd getagd)

14. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Denk dat het sowieso per persoon verschillend is. Ik ben veel sneller moe merk ik, mijn borsten worden met de dag gevoeliger, mijn buik is ‘s avonds enorm opgezet en moet vaker plassen. Gelukkig (nog) geen last van misselijkheid.

Voel jij je anders dan normaal dan?

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee op 1 keer in een hele heftige stress periode na is het altijd tussen de 33-35 geweest. Behalve die ene keer toen 41 dagen en vorige maand ineens 26 dagen. Dusja kan er niet veel mee. Mijn onder buik wordt wel gevoelig dus verwacht dat toch mijn menstruatie zal beginnen.

Op je laatste vraag, bij mijn eerste voelde ik helemaal niets tot 1 dag voor nod toen koortsig gevoel. in de eerste weken erna ontzettend moe, kon de trap bijna niet opkomen en daarna kwam de misselijkheid

16. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook wel. Ah oké goed om te weten. Mwa niet echt anders alleen soms wat steekjes krampjes in mijn bm en soms een beetje misselijk. Ik heb ook echt rommelende darmen en last van misselijkheid maar ik heb coeliakie (gluten intolerantie) dus daar kan het vaak ook aan liggen.

17. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Aah oké dat is wel apart dat je dan nog niet ongesteld bent of een streepje hebt. Naja een vrouwen lichaam werkt niet altijd zoals we zelf willen helaas.

Manna vindt dit leuk.
  18. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik vind het zooo knap dat je de kV voorbij kunt lopen! Dan moet ik eerlijk toegeven dat ik er nu anders in sta. Dit wordt Mn laatste zwangerschap en ik sta mezelf toe intens te genieten van de kleine dingen (zoals het keer op keer zien ontstaan van dat 2e streepje op de test)

Tegelijkertijd ga ik het mezelf niet toestaan weer zoveel aan te komen. psychisch had ik me ingesteld op 3x in Mn leven zon afval race te moeten doen. En hoewel ons vorig kindje na zn geboorte is overleden was dat de 3e keer. Nu dus heeeel bewust op Mn eten aan het letten en dat voelt ook wel goed moet ik zeggen.

Verder ben ik nog niet echt moe. Misselijk ben ik licht bij vlagen. Maar ik verwacht dat dat nog wel komt. Heel vaak naar toilet dat ik er echt aan moet denken genoeg te drinken! En ja die gevoelige borsten!! De banden pijn is nu minder dan vorige week. De steken blijven heftig, maar zijn er minder vaak.

Het buikje.... die is er wel maar het komt door mijn buikdiastase dat hij zo snel op komt. Maar verbergen is lastig. Ik hoop op een kloppend hartje bij de 1e echo want daarna durven we het te vertellen maar ik verwacht eigenlijk dat het dan nog net te vroeg is.

Wat me opvalt dat nu al de kop op steekt (normaal gesproken heb ik dat veel later in de zwangerschap) is het verleggen van prioriteiten. Thuis/gezin/ik/mijn gezondheid en baby gaan voor alles. Ook best lekker hoor dat ik veel eerder kies voor 'mij' boven werk klant etc etc. Een bijzonder iets dat altijd op komt zetten als ik zwanger ven maar waar ik ook wel erg van geniet.

Denk jij al wat te merken?

Spannend hoor!

Manna en Layali01 vinden dit leuk.
  19. Sox

Sox Actief lid

8 jun 2016
    141
    129
    43
    Hier hondsberoerd de hele dag door. Misselijk omdat ik trek heb, misselijk omdat ik gegeten heb:confused: en verschrikkelijk moe, ben niet vooruit te branden.

Layali01 vindt dit leuk.
  20. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Dit klinkt heeeel erg zwanger! Sterkte ermee, het is dat je weet waar je het voor doet dat het de moeite waard is :)

Sox vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina