NOD-lijst 2 t/m 8 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Jaa ze lijken inderdaad bijna op elkaar. Jaa mijn cyclus duurde vorige maand 62 dagen, daar werd ik ook niet vrolijk van die daarvoor 32 dagen dus ben benieuwd.

2. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Ik denk het ook ik denk dat ik nog wat ovulatie testen ga halen en de aankomende dagen ga testen om te zien of er iets veranderd. Inderdaad echt frustrerend, het enige wat me een beetje rust geeft is dat ik vorige maand een inwendige echo heb gehad en daarop zag alles er goed uit.

itsann vindt dit leuk.
  3. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Hahaha @itsann gelukkkg is het weekend. We gaan het lekker gezellig maken:p

Love1987 en itsann vinden dit leuk.
  4. loaj

loaj Lid

4 apr 2013
    21
    11
    3
    NULL
    NULL
    Ja, eerste test inderdaad.

5. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik ken het, Ik Heb na het stoppen met de pil ook zulke lange cycli gehad. En net toen ik naar de gyn ging voor onderzoek zei hij: 'je hebt net je ovulatie gehad' dus over 2 wk ben je ongesteld of zwanger' en toen bleek ik zwanger! Dus uit pure toeval ontdekte je je ovulatie ik zou zeggen aan de slag! ;)

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Balen zeg. Heel veel succes de volgende ronde!!

Love1987 vindt dit leuk.
  7. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Lijkt er inderdaad op dat je nu bijna je eisprong hebt. Anders zou je toch verwachten dat je zwangerschapstest positief zou zijn. Mijn duimen draaien en inderdaad lekker gezellig weekend van maken haha

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
  9. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    @Layali01 Wauw meis, ik heb ff teruggelezen aangezien ik op ander topic zit nu wat spannend!! Hou ons op de hoogte, ik ben reuze benieuwd!

10. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Hi dames het is weer een tijdje geleden.

Ik zit nu op dag 48 van mijn cyclus en heb al sinds vrijdag 13 oktober vgm geen testje meer gedaan. Ik heb contact gehad met mijn huisarts en die denkt toch aan pcos omdat ik nu een halfjaar van de pil af ben en verder ook andere klachten heb die ook syumptomen zijn van pcos. Ik heb wel steeds het gevoel dat ik ongesteld word maar er gebeurd gewoon niks :(:(

Tis wel vervelend want heb zoiets van ik ben echt liever ongesteld en dan weet ik ongeveer weer wanneer mijn eisprong is dan helemaal niet ongesteld worden. Dat verklaart misschien ook de positieve ovulatie test want die zijn nog steeds positief :confused: ik mag in november naar de gynaecoloog voor verder onderzoek

Hoe gaat het met jullie? @Manna @BlueEyedSoul88 @WelcomeWondertje :oops:

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  11. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    He! Welkom terug!
    Hier gaat het zijn gangetje, eisprong gehad en nu weer op het wachtbankje.

Wat vervelend van de pcos, hou vol! Ooit verlaat ook jij de lijst roze! Ik duim voor je en hou ons op de hoogte!

12. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Oee spannend!! Hopelijk snel roze. Ik zal ook hard voor jou duimen!

Jaa dat zag ik niet aankomen, ik had vorige maand een echo en toen zag de echoscopiste wel dat mijn eitjes allemaal ongeveer even klein waren dus dat kan wel iets zeggen maar geen cystes op de eierstokken. Naja het is maar weer afwachten..

Dikke knuffel

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  13. Love1987

Love1987 Niet meer actief

He wat naar, ik had zo gehoopt dat je over kon naar het roze clubje! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Layali01 vindt dit leuk.
  14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat vervelend zeg dat wachten en dan nu ook nog misschien pcos dat zou echt niet leuk zijn! :( Ik ben erg benieuwd hoe het bij de gynaecoloog gaat...

Hier gaan we weer richting de ovulatie. Ik probeer het deze ronde wat meer los te laten. Vorige ronde helemaal in de war met die stomme ovulatie testen. Terwijl ik het normaal altijd heel goed kan aanvoelen en merken aan het slijm. Deze ronde dus meer op gevoel ;)

15. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hi! Ik zat ook op dit NOD topic en zie dat je nog wat hebt gepost... wat naar om erachter te komen dat je ws PCOS hebt. Hier ook een probleem en inmiddels mbv clomid wel een eisprong en normale lengte van mijn cyclus. Hopelijk heb je snel uitsluitsel, want dit is echt irritant; niet zwanger maar ook niet ongesteld worden :confused:.
    Succes bij de gyn!!

Layali01 vindt dit leuk.
  16. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Dank je @Love1987 ! Ik duim ook voor jou!

@Manna jaa echt vervelend maar ik ben wel blij dat ik bijna terecht kan (iemand had zijn afspraak geannuleerd en daardoor kon ik sneller terecht) en hopelijk gauw meer duidelijkheid krijg. Wel fijn dat je het nu wat meer loslaat dat zorgt ook voor wat meer rust voor jezelf. Hopelijk blijft dat zo en mag je deze ronde op roze! Ik zal voor je duimen.

@BB83 heeft het lang geduurd bij jou voordat je erachter kwam dat je pcos had? Ik ben wel realistisch op dit moment dat ik zoiets heb van het kan inderdaad echt zo zijn want heb ook bijna alle symptomen. Inderdaad ik hoop snel op uitsluitsel en hopelijk mogen wij ook gauw een mooi wondertje verwelkomen!

Dikke knuffel iedereen !

17. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Layali01 Ik was in augustus '16 gestopt met de pil en in maart '17 kreeg ik in de gaten dat het niet normaal bij me werd. Toen doorverwezen naar de gyn en is in mei definitief vastgesteld... was geen leuk bericht. Maar wist toen wel dat ik er iets tegen kon doen. En is de clomid aangeslagen. Dus nu weer het wachtbankje tot 3 nov ;)

Layali01 vindt dit leuk.
  18. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Het is inderdaad niet leuk maar wel fijn dat er dan medicijnen zijn die helpen! Heel veel succes deze ronde hopelijk roze! Laat je het weten ?

Ik ben gelukkig gisteren ongesteld geworden, vandaag dus cd 2. Dit keer heeft mijn cyclus 51 dagen geduurd dus wel korter dan vorige keer maar nog steeds super lang. Hopelijk de volgende keer nog een stuk korter

BB83 vindt dit leuk.
  19. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Dat hoop ik ook! Meer geluk in de volgende ronde! :thumup:

Deel Deze Pagina