@Nonaches hoe gaat het met jou meid? Je had veel kwaaltjes toch? Al een beetje gewend aan het idee van een tweeling?
Ja het gaat met vlagen. Het is wel zwaar... veel moe, moeizaam qua eten en kan niet meer verbergen. Ja ben al wel gewend aan idee. Vind eigenlijk heel bijzonder nu! Wel eng hoor haha
Goedemorgen dames! Zijn er al testers? Of dames met een echo? Ben zo benieuwd. Hier eindelijk weer naar wc gekund, Pff stomme obstipatie. Verder vandaag wat minder dagje, vooral extreem moe
Dag lieverds Ik heb EINDELIJK de energie gevonden om me weer eens op het forum te begeven. Australië was PRACHTIG!!!! Een aanrader voor iedereen! Zelfs al ben ik zoooooo misselijk geweest (en heb ik veel moeten overgeven). Wat ik misschien wel zou aanraden: als je ooit van plan bent om, zoals wij, ook Alice Springs (en Ayers Rock en Kings Canyon) in je reis in te plannen, doe dat dan NIET in de zomer!!! 50°C is écht niet ok! Hoe de zwangerschap verloopt: ik had nergens last van tot de dag dat ik 5 weken zwanger was. Achteraf bekeken ook heel logisch! Op de dag dat ik 5 weken ver was, ben ik moeten buiten lopen uit de supermarkt om over te geven... En dat was vanaf dan zo wat 'the way to go' tijdens de reis Vriendlief ging er wel heel goed mee om! (Is toch echt een lieverdje!) Sinds we terug zijn, heb ik het enorm druk op het werk, wat dus écht niet goed uitkomt met mijn vermoeidheid. Ook direct na de reis een eerste echo laten doen. Die was perfect! Kloppend hartje en een rondspringend Froezeltje! (8 weken ver toen) Maar uit de bloedresultaten bleek dan wel dat ik een hele hoop tekorten heb, waar ik nu dus ook medicatie voor moet nemen. Zo blijkt nu ook dat mijn schildklier niet werkt (niet gewoon minder goed werkt, maar echt NIET!). Dit zou ik al gehad hebben voor mijn zwangerschap en zal iets zijn waar ik voor de rest van mijn leven mee zit. Is wel 'simpel' op te lossen door elke dag een pilletje in te nemen, alleen moet de dosis tijdens de zwangerschap elke 4 weken herzien worden (dus ook elke 4 weken bloedonderzoeken). Heb ook pas vorige week de definitieve bevestiging van de gyn dat de CMV (waar ik het net voor mijn vertrek over had) voor 99% zekerheid niet naar ons Froezeltje is overgegaan (vanaf dan kon ik dus pas echt genieten. Was tot dan ZO bang dat ze toch zou zeggen dat er een vruchtwaterpunctie nodig was). Momenteel ben ik nog steeds heel misselijk, doodmoe, mag vriendlief niet aan mijn borsten komen (die makkelijk al 3 cupmaten groter zijn ), heb ik al veel last van bandenpijn (wat normaal is bij een derde zwangerschap, volgens de gyn),... Oh ja, en ik huil letterlijk met ALLES! (Vorige week zat ik in de auto naar de radio te luisteren toen ik naar het werk reed 's ochtends. Tijdens een quiz kreeg de verliezer toch ook de winnaarsprijs, omdat het die dag de allerlaatste keer die quiz was... ik dus aan het huilen als een klein kind ) Volgende dinsdag is mijn 12-weken echo en de NIPT test, wat dus betekent dat we een weekje nadien het geslacht kennen! Daarover: bij mijn twee jongens, had ik direct jongensnamen in mijn hoofd (die het geworden zijn!). Nu had ik direct een meisjesnaam, waarvan vriendlief direct zei: die wordt het!... Kan ook wishful thinking zijn Ik houd jullie op de hoogte! Hoe gaat het hier intussen met de dames? Ben heel benieuwd hoor!!!
Probeer veel te drinken Ik heb woensdag eindelijk een positieve ovulatietest gehad! Ivm temperatuur verwacht ik vandaag mijn eisprong. Ben zo benieuwd! Mijn NOD is 22 februari. Dat duurt nog even
Vanuit hier een zwaai! Pittig hoor @Nonaches! Hard werken voor je lichaam zo! @Lizzie88 goed om weer wat van je te lezen! Hier ook dinsdag de termijnecho! Bijzonder dat jullie dan zo snel het geslacht weten Dames op het wachtbankje, succes met geduld bewaren! Ik duim voor jullie allemaal!
@Lizzie88 wat fijn dat jullie zo genoten hebben!! Rot dat je zo misselijk bent... Leuk om weer wat van je te horen! En al bijna 12 weken, het gaat echt hard!! @SanvVW ook al bijna die magische grens bereikt! Heerlijk!!! Voel je je goed? @Nonaches fijn dat het een beetje geland is! Haha. Vervelend dat je zo moe bent! Lekker weekend nu en rustig aan doen? Ik heb nog niet getest (whoo, echt knap van mezelf ). Ik durf niet, stom he. Ene moment denk ik, het is toch weer niks. En het volgende moment voel ik me zo zwanger. Tis zo'n gekke mindset. Twijfel ook of mn NOD morgen wel is, kan je LF verschillen per maand? Iig nog geen teken van een aankomende menstruatie. Wel veeeel afscheiding, dat ik elke keer denk en ja nu zit mn broek vol roflmao, Gevoelige, prikkelende en waaaaarme borsten en tepels. Mijn gezicht gloeit hele dagen, koortsig gevoel (handen en voeten kouuuud). @Sansaatje hoe is het met jou?
@Rian89 ja lekker weekend rustig aan doen. Had gister een zware dag. Jeetje wat knap dat je nog niet getest hebt. Klinkt allemaal wel veel belovend. Ga voor je duimen meid!
Haai dames! Wat leuk om van je te lezen @Lizzie88! Wat fijn dat je ondanks de kwaaltjes een goede teis hebt gehad. @Nonaches fijn dat je naar de wc kon! Ken dat van vorige zs, soms dagen niet en dan was het zo droog en hard (sorry) hielp toen wel echt om een halve liter meer water te drinken op een dag! Dronk 6 flesjes van een halve liter op een dag en dat hielp wel met soepel houden van de ontlasting. Goedemorgen, als het niet over lichaamssappen gaat hier dan gaat het wel over poep.
Wat goed dat je nog niet getest hebt! Wanneer ga je?! Ik lees altijd zoveel posititieve verhalen over veel afscheiding en zwanger blijken te zijn. geloof dat je LF best wat kan schommelen maar zeker weet ik het niet. Het is en blijft weer spannend! Ik voel me zoals ik me iedere maand voel een paar dagen voor menstruatie helaas. Al heb ik geen buikpijn meer en dat was deze maand toch eerder dan andere maanden maar ik houd me nergens aan vast. Zag dat als ik weer 26 dagen cyclus heb ik morgen mijn nod heb. Ik durf niet te testen. Maandag ben ik jarig en ik hoop gewoon zo op een zwangerschap deze ronde omdat ik ook met mezelf heb afgesproken om een afspraak te maken met de huisarts omdat ik dan 39 ben en al 8 maanden aan het proberen ben. Lang verhaal weer, ik weet het allemaal niet meer. Ik herken wel je gevoel van brandende tepels/borsten. Dat heb ik ook en dat is normaal weg een paar dagen voor menstruatie. Het is weer een complete mindfuck. Sorry maar zo is het gewoon.
En als ik nog even wat van me af mag schrijven: het weekend hebben we afgesproken met vrienden waarvan we weten dat zij voor een teeede gaan en ik ben zo bang dat we van ze gaan horen dat het gelukt is en ik dan ongesteld word. Oh, sorry dames, negativiteit alom hier. Iedereen om me heen wordt maar weer zwanger en het voelt als een eeuwigheid hier. Voel me slecht om zo te denken omdat ik al gezegend mag zijn met een kindje er en zoveel vrouwen dat (nog) niet mogen ervaren. Kop op en we wachten wel af weer.
Ja ik snap dat wel hoor! Mijn vriendinnetje heeft mk gehad en lukt niet meer. Dus vond ook moeilijk om dat te zeggen. Maar je gunt het jezelf uiteindelijk altijd meer dan een ander hoe ego dat ook klinkt... zeker als je al Een tijdje bezig bent!
Oooooh, klote! knuffel voor jou! Ik vermoed dat ik ook ongesteld ga worden, mijn lijf schreeuwt menstruatieklachten.
Baal weer enorm van mn lijf. Ook weer flink last van de menstruatie.. Denk dat mn lichaam de tijd neemt om te herstellen .. het ene goeie aan dit alles is at mn cyclus weer netjes 28 dagen was, had ik voorheen ook. Hopelijk blijft dat nu regelmatiger.