Ik heb vanmorgen ook een tijdje geen meldingen gekregen, nu net wel weer. Maar ik zet ze ook wel uit, hoef niet al die mailtjes, ik kijk toch wel even Ik heb dus vanmorgen een paar dikke klodders (sorry voor de details) eiwitslijm gehad, maar nu niet meer. Kan me ook zo niet voor de geest halen dat ik het andere maanden langere tijd had.. dus misschien past dit wel bij mij.. wij hebben het gisteravond erg gezellig gehad en vanavond of morgenavond nog maar een keertje voor de zekerheid.. nog steeds geen echte eipijn, alleen af en toe een krampje..
Shit, weer 2 testen verknald... de eerste vandaag liet ik in de wc vallen (oeps!) en de tweede loopt niet goed door. Gebruik echt genoeg urine.... of zou het te veel zijn? Gebruik die van Action. Vorige ronde geen problemen mee gehad, maar nu dus al 3 deze ronde die niet goed doorlopen. Einde van de dag nog maar 1 proberen
Hoe kort is je LF? Die van mij was de vorige ronde 10 dagen, 11dpo werd ik ongesteld. Valt dit onder kort?
Ik was daar ook benieuwd naar dus heb er inmiddels vanalles over gelezen. De ene keer lees je dat het minimaal 10 dagen moet zijn en de andere keer minimaal 12 dagen, dus het zal het zal ergens rond die hoeveelheid liggen. Clearblue vermeld dit: Als het aantal dagen tussen je ovulatie en je volgende menstruatie te klein is (minder dan 10), kan dat betekenen dat je eicel wel bevrucht kan worden, maar dat de eicel wordt afgestoten voor het zich in de baarmoederwand kan nestelen. Dit kun je opmerken als je een ovulatietest of vruchtbaarheidsmonitor gebruikt. Tel het aantal dagen tussen je tweede meest vruchtbare dag en de dag waarop je menstruatie begint. Als je denkt dat je luteale fase te kort is, neem je contact op met je arts. Deze aandoening is mogelijk behandelbaar. Zelf word ik rond 10/11/12 dpo ongesteld. Nu ben ik tarwekiemolie gaan slikken vanaf m’n eisprong en werd 13 dpo ongesteld. Kan toeval zijn maar ik probeer het deze maand weer.
Misschien je urine opvangen in een bakje? Dan Kun je meteen zien of het een beetje geconcentreerd is, want anders pakt hij ook niet. Ik heb ook die van action
Bij mij was deze dus 5 dagen vorige keer. Maar kan nog niet echt iets over zeggen, aangezien dat pas ronde 1 was. Dus ben benieuwd deze ronde...
Haha oeps!!! Ik vang idd ook altijd eerst urine op. Anders altijd zo bang dat de test niet genoeg urine opvangt, of dat die in de wc valt
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018 20 december (3) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 Sansaatje, 38jr, 2de kindje, ronde 5 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 dit jaar, na 7 rondes + vmk vorig jaar 21 december (3) Nonaches, 28, 2e, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, 1e ronde na bbz. Blue lady, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 22 december (5) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde 4 Lizzie88, 30 jaar, 3de kindje, ronde 3 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e na 2e miskraam) MissAVA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 SanvVW, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 23 december (2) BJlover, 39 jaar, 4e kindje, ronde 5 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 (ronde 1 na mk) 24 december (2) Khloe877, 31jaar, 3e kindje Loes33, 35jaar, 2e kindje, 3e ronde 25 december (2) Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 PinkLady88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6(na pauze) 26 december (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, 3e ronde Hallo123456789, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 6 Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hoi dames, hoop dat ik de goeie lijst hebt! Moest aardig terugbladeren Ik ben Siamara, 35 jaar, drie-vier maanden geleden begonnen met proberen voor een eerste kindje. De tweede ronde was het raak, maar helaas werd dit na 6 weken een miskraam. Ik merk dat mijn cyclus weer snel op gang gekomen is, sinds gisteren heb ik weer kleurloze afscheiding, dus m'n eisprong komt eraan! Hopelijk gaat deze ronde nog beter dan de vorige ♥️
He bekende naam.... Hebben eerder samen in een nod topic gezeten. Wat ontzettend rot dat je een miskraam hebt gehad.... Hoe voel je je nu? Had je al een echo gehad of nog niet?
Hier een drukke werkdag en nu op de bank. Voel een druk onderin mijn buik die ik ook voel bij eisprong, had dit gisteren ook. Hopelijk springt ie niet nu pas want echt te moe voor gezelligheid. Herkenbaar voor iemand dat je na ovulatie nog pijn hebt? Ooit eens gelezen dat het soms een paar dagen kan duren.
Ik herkende je naam al! Ik voel me nu fysiek en mentaal heel goed, ik kijk positief naar de toekomst, maar het was wel even heftig. Ik begon precies met 6 weken roze te bloeden en met 6 weken en 4 dagen begon ik rood te bloeden. Toen ik de dag daarna een echo had, werd bevestigd dat het een miskraam was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de week voor de echo al zo gespannen en verdrietig was, dat de echo een soort van afsluiting was. Ik wist al dat het fout zat. Daarna ging er eigenlijk heel snel een knop om en wilde ik er meteen weer voor gaan. Ik lees dat je een bbz hebt gehad, wat heftig! Hoe is het nu?
He bah... eigenlijk dus een bevestiging van je gevoel. Gek he dat je dat zo aan kan voelen... Ik had op een gegeven moment ook het gevoel dat het mis was, dacht ook echt aan een miskraam.. toen ik bij de gyn kwam ter controle omdat de verloskundige niks kon vinden terwijl ik al 9 weken zou zijn, wist ik dat het mis was. Een bbz had ik niet zien aankomen, al helemaal niet dat ik diezelfde dag onder het mes moest. Ze waren er net optijd bij, had niet veel gescheeld of mijn ei leider was gesprongen. Het gaat lichamelijk wel goed, alleen nog erg moe.... wekenlange onzekerheid, zwangerschap, narcose. Het hakt erin. Merk dat ik het nog geen plekje heb kunnen geven. Wil ook zsm doorgaan...