Mijn oudste is een jongen van 13 en de jongste een meisje van 2,5 jij hebt ook al een kindje toch? Dalijk ook 3 kindjes voor jullie Wat fijn dat de uitslagen allemaal goed waren, kunnen ze lekker groeien. Ga je een geslachtsbepaling laten doen?
@Rian89 super fijn dat je echo weer goed was! Donderdag zal je al wel een hartje kunnen zien kloppen wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Je kindje was gisteren ook jarig toch? Gefeliciteerd
Oh dat is best groot leeftijdsverschil. Heb inderdaad 1 zoon van 6 Mijn buik is echt mega al, hoop dAt ik snel wat minder last heb van kwaaltjes. 5 april ga ik geslachtsbepaling doen. Ben zo benieuwd.
Ja heb mijn zoon op jonge leeftijd gekregen nu wat jaartjes ertussen.. Ohh spannend zeg, dat duurt niet lang meer!
Wel super leuk! Kan hij echt helpen. Ja ben ook zo benieuwd. Ben ookal helemaal op de shop toer Kan nu nog lopen dus hop en gaan
Hier weer wachtbankje. Zucht.... pas 2 of 3 dpo maar ik vind dit de rotste periode hoor. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar is lastig.
@Sansaatje ik ga ook zo hard voor je duimen!! @Nonaches 14 weken alweer!! Wat gaat het snel zeg. Al vind ik dat dr tijd hier voorbij kruipt!! Donderdag weer een echo!!