En bij alles wat anders is denk je.... zou het? . Ik vind dit echt slopend.. Heb net wat cadeautjes onder de kerstboom gelegd... heb al helemaal bedacht dat als ik een positieve test heb die er ook onder ga leggen .. *zucht... dromen...*
Ik heb alleen met testen die flink over datum waren getest daar leek de test van donderdagmiddag positief. Vrijdag was de streep weer een stuk minder en zondag bijna weg. Maar denk dat ik zaterdag mn ei heb gehad, al heb ik er dit keer weinig van gevoeld.. daarom 4 DPO.. dat klopt dan toch? Zondag is dan 1 DPO toch?
Herken ik he-le-maal! Bij elke ronde had ik een heel leuk idee om het aan vriendlief te zeggen. Heb het hier ook telkens gedeeld. Nu heb ik ook een heel leuk idee, maar ik durf het niet te delen... Iets met 'bad karma' enzo Slopend is een enorm understatement, vind ik
Normaal volgt je ei 24-36u na de positieve test... We lopen exact gelijk op. Toen ik belde met de man van sensitest, zei die dat ik - volgens de info die ik hem doorgaf - zeer waarschijnlijk vrijdag mijn ei had... Dan is zaterdag 1DPO en vandaag 5 DPO?
Ja als je uitgaat van vrijdag je eisprong is vandaag idd 5 dpo.. maar ik heb vrijdag niks gemerkt aan mijn lichaam en zaterdag vruchtbaar slijm en lichte krampjes.. ik weet t niet hoor. Zelfs maandag avond had ik nog wat 'eipijn' dus ik durf echt niet te zeggen wanneer het nou precies geweest is. In ieder geval woensdag, vrijdag, zondag geklust; dus wel voldoende kans denk ik..
Ben wel benieuwd!! Nou ik vind het vooral slopend door mijn bbz vorige maand. Ben daar misschien ook nog té veel mee bezig...
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018 20 december (2) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 dit jaar, na 7 rondes + vmk vorig jaar 21 december (5) Nonaches, 28, 2e, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, 1e ronde na bbz. Blue lady, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sansaatje, 38jr, 2e kindje, ronde 5 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 22 december (5) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde 4 Lizzie88, 30 jaar, 3de kindje, ronde 3 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e na 2e miskraam) MissAVA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 SanvVW, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 23 december (3) BJlover, 39 jaar, 4e kindje, ronde 5 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 (ronde 1 na mk) Myka27, 34jaar, 3e*kindje, ronde 2 24 december (2) Khloe877, 31jaar, 3e kindje Loes33, 35jaar, 2e kindje, 3e ronde 25 december (4) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (mmm) Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14(vervroegde overgang) 26 december (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, 3e ronde Hallo123456789, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 6 Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 23 Wachtbankje (9) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hallo meiden, Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst... Klets al in een NOD groepje van dec, maar mijn ei blijkt deze ronde later te zijn. Ik lees graag met jullie mee
Hoe tel je met dpo? 6/12 knal ovulatie. Dus hoeveel dpo zou ik zijn? Ik heb erge rugpijn maar dat komt van verkeerd tillen. Vandaag iets meer afscheiding dan normaal, maar dat kan ik me ook inbeelden. Dacht ik vorige maand ook, toen voelde ik me nat van binnen (sorry) maar bleef kurkdroog van buiten. vandaag met afvegen wel wat doorzichtige afscheiding.
Ik weet niet zo goed of ik m'n ovulatie al wel gehad heb. Eergisteren ovulatiebloeding, dat leek me een goed teken, maar mijn lichaam is (waarschijnlijk omdat mijn cyclus herstellende is na mijn miskraam) niet zo duidelijk als normaal. Normaal heb ik een dag met echt superveel vruchtbaar slijm. Zo'n topdag heb ik nog niet gehad. Twijfel nu een beetje over m'n NOD en of ik al op het wachtbankje zit. Maar dat is logisch na een miskraam, denk ik...
Ik kan jullie helemaal niet bijhouden Hier pas 2dpo. Gisteravond met de utro begonnen. Welke multivitaminen slikken jullie? Ik enkel Davitamon compleet bij kinderwens met visolie en vit D.
5mg foliumzuur en estradiol voor mijn overgangs klachten. Werd verteld dat die er ook voor zorgt dat ik vaker ei heb..
@Lizzie88 ja meestal zenuwslopend. Alleen op een of nadere manier hebbik het er te druk voor Haha vandaag ben ik 6dpo en op dag 21 dames! Dus mijn LF lijkt goed te gaan, fingers crossed @Nina Sanders ik slik gewoon multivitamine van Davitamon. @myka27 welkom @Siamara vervelend die onzekerheid. Maar miskraam is niet niks, wellicht toch je lichaam wat tijd geven misschien? @Sansaatje afhankelijk van wanneer jij je ei denkt gehad te hebben.
Wanneer heb je je eisprong gehad? Op 7 dec? (De dag na knaltest?) Dan is 8 dec 1 dpo (days past ovulation)
Ik denk de 7e al had ik de dag erna ook wat ei pijn nog maar knaller was om 13:00 op 6/12 dus dan 36 uur Max. Ik denk dat ik dan 5dpo ben. Wordt toch wel weer spannend al ga ik er gewoon maar niet van uit dan kan het altijd meevallen. ( dat werkt niet zo, dat weet ik)
Ik denk dat ik toch op het wachtbankje mag. Had vanochtend de roze versie gebruikt van cb en die was negatief. Volgens mijn app zou ik nu op ongeveer 4dpo zijn. Ben benieuwd... volgens de verloskundige kan alles nog goed in de war zijn van de miskraam en kon het net te weinig hormoon zijn om het een piek te laten geven. Dus vandaar de niet knaltesten (zou kunnen). We wachten maar weer af
Kweetniet, kan. Ik begin wel enorm pukkels te krijgen nu... Heb ik altijd enorm na m'n eisprong... De tijd zal het leren..!