Eigenlijk zou ik ook moeten wachten tot donderdag met testen... Maar weet niet of ik dat kan . Overigens zit ik hier met 2 mannetjes met beide 40 graden koorts..... De een iig keelontsteking, moesten bloed laten prikken. Dokter dacht misschien aan pfeiffer...., die uitslag was nog niet binnen helaas. En nu heeft de ander dus ook koorts. Iig een heftig virus
Nee, was ik niet van plan Had het ook aan Paula gezegd... Dat ik wilde wachten tot donderdag. Was gewoon benieuwd naar of zij dat Predictor of Sensitest zou aanraden, omdat ze er zoveel over weet! Ik denk dat ik maandag al heel blij zal zijn als er nog geen rood is!
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018 20 december (2) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 dit jaar, na 7 rondes + vmk vorig jaar 21 december (5) Nonaches, 28, 2e, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, 1e ronde na bbz. Blue lady, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sansaatje, 38jr, 2e kindje, ronde 5 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 22 december (5) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde 4 Lizzie88, 30 jaar, 3de kindje, ronde 3 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e na 2e miskraam) MissAVA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 SanvVW, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 23 december (3) BJlover, 39 jaar, 4e kindje, ronde 5 Myka27, 34jaar, 3e*kindje, ronde 2 Loes33, 35jaar, 2e kindje, ronde 3 24 december (2) Khloe877, 31jaar, 3e kindje Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 (ronde 1 na mk) 25 december (3) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (mmm) Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14(vervroegde overgang) 26 december (4) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, 3e ronde Hallo123456789, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 6 Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 24 Wachtbankje (14) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
@Lizzie88 niet stiekem doen He! Ik twijfelde ook! Hahaha @SanvVW beterschap! Ik rook niet en drink nagenoeg nooit. Koffie is wel uitdaging. Dat vind ik zooooo lekker. Heb wel wat krampen en dingen dus begin bangig te worden
He meiden, Pff, begrijp jullie helemaal met het googlen en gek maken. Ik weet nog steeds niet of ik m'n ei nou gehad heb - iig geen positieve ovulatietest gezien - maar heb mezelf maar op wachtbankje gezet. Vorige post had ik gezegd dat ik het los ging laten, maar blijkt lastiger in de praktijk dan gedacht haha. Ga gedurende de dag echt van: - Super positief --> Misschien ben ik wel zwanger: borsten zijn nog steeds zacht, tepels doen nog steeds geen pijn en heb elke dag wel een zeurende pijn in onderbuik gehad dus misschien heb ik verkeerd getest of werken ze niet goed bij mij, had ik vorige week gewoon m'n ei en was het raak en is het daarom anders dan normaal (heb natuurlijk 1000x gegoogled en dat kan dus haha) naar: - Super negatief --> M'n ei is vast niet geweest, en nu weet ik niet wanneer ik nou ongesteld moet worden. Wat als er nou wat mis is, want ik heb ook ooit chlamydia gehad, etc. etc. Als de inslag positief is, dan ben ik heel gelukkig en blij en optimistisch maar als ik het juist negatief zie dan ben ik soms echt verdrietig.. en dan denk ik vervolgens: Hé, moodswings!!! Die horen er ook bij! Kennen jullie die emoticon nog waarbij je met je hoofd tegen de muur bonkt? Die past hier precies bij, haha.. Als iemand weet waar het knopje zit om je brein uit te zetten, dan hoor ik het graag.. Normaal deed ik dat altijd met een wijntje
Whahaha! Ik lig in een deuk! Koffie drink ik nog gewoon hoor tot posititieve test, wel beperkt tot 3 per dag. Zolang het smaakt althans. Weet van mn eerste dat koffie al heel snel niet lekker was. Dus hoop dat ik het over een dag of 4 ook zo door de gootsteen spoel bij het ruiken van de geur. Dan hoef ik geen test meer te doen
Aaah dat is inderdaad wel vervelend He! Heel hetkenbaar. Daarom hebben we mekaar! Ik voel allemaal kleine steekjes enzo. Moet minimaal zaterdag halen voordat ik ongi wordt. Want dan heb ik LF die minimaal 10 dagen is. Dat is vooruitgang!
Ik werd mij toch een partijtje slap op het werk. Zat gewoon op een kruk maar moest mezelf even vasthouden omdat ik even heel licht werd. Allemaal gekke steekjes in mijn buik. Ik had gehoopt deze maand het allemaal een beetje meer rust te geven, maar nu zo op 6 dpo (gokje) begint de spanning weer.
Wat gaat het hard hier dames!! @Ezeltjestrikje he vervelend dat je je zo voelde! En die spanning is er denk ik altijd, hoe hard je ook wilt dat het niet zo is... duimen! @MissAVA heel herkenbaar!! Alles wat je voelt kan iets zijn en 2 dingen betekenen... vreselijk! @Nonaches hoop dat je minimaal zaterdag haalt dan!! Of gewoon een positieve test in handen hebt straks, dat zou nog fijner zijn! @Rian89 beterschap! Zieke kindjes zijn nooit leuk. Hoe gaat het nu met ze? Koorts al wat gezakt? Hier al 2 dagen heel misselijk en krampen zo rond m'n ei. Denk dat ik vanaf morgen op het wachtbankje kan
Nou ik heb net cervixslijm gecheckt. Doe ik elke dag tijdens douchen. Heb ik ineens rekbaar slijm... Wordt gek van deze onzekerheid Haha. Voel ook allemaal steekjes in me vagina en in mijn onderbuik. Heel raar... Hoop niet dag ongi morgen doorzet, want LF is te kort nog