Even van me afschrijven: Daarnet ging ik naar het toilet en vond wat bruine afscheiding (heel weinig btw).. Als ik m'n ei had, dan was het vorige week (maar heb het dus niet gemerkt) dus dan zit ik nu ongeveer 8 dpo.. Gister was ik ook echt super moe, maar dacht dat het kwam doordat ik m'n eerste dag op m'n nieuwe werk had. Kon m'n ogen echt niet openhouden, ben om 8 uur naar bed gegaan.. Ik vind het zooo spannend!!
Heb zoiets vreemds Lekker verhaal ahum.. Heb enorme vloei Zoveel dat ik echt twijfelde of ik ongi geworden was maar was niet rood of bruin. Vanmiddag maar eens afwachten wat ze in het ziekenhuis gaan zien/zeggen.
Geen verhaal of detail te gek hoor Maar ff een gekke vraag.. als het niet rood of bruin was.. wat dan wel? Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen idd
Oké, niets te gek hier toch?! Ik heb net getest, ik weet het, heel vroeg, uiteraard negatief. Ik kon van de dokter diclofenac krijgen en na mijn verhaal over zwanger worden deed hij er heel luchtig over: als je niet zeker bent dat je zwanger bent dan kun je ze gewoon slikken. Na mijn uitleg bij apotheek ander antwoord: als je niet zeker weet of je zwanger bent zou ik ze niet nemen, Ook al zou je nog een week moeten wachten, gewoon niet doen. Toen was mijn bol op hol en heb ik een gewone test gedaan op ik gok 7dpo. Niets te gek hier toch? Ik heb ergens nu wel de moed al opgegeven want ook al buikpijn en dat was vorige ronde ook het geval.
Wat lastig allemaal Blijf je nu gewoon paracetamol slikken tot volgende week of neem je de diclofenac omdat je toch denkt dat het niks is geworden deze ronde?
Ik houd het bij paracetamol en wacht gewoon af. Hopelijk neemt rugpijn ook vanzelf af, overbelastte spieren en anders heb ik de recepten en kan ik altijd diclofenac halen. Wel echt weer een moment van wat bezielt je toch mens?! Veel te vroeg maar dan is mijn bol op hol en nu ja. Ik was wel zo verstandig om de predictor niet te pakken want dan was ik echte alle hoop kwijt, nu kan het nog...
Die onzekerheid en wachten is zo lastig! Hoop dat je rug idd snel wat beter gaat voelen en dat je wat afleiding kunt vinden
Afleiding is voor ons allemaal wel een goede! Je begint zo positief en naarmate het dichterbij komt neemt (in mijn geval) de waanzin het over.
@wennepen80: Ooh, ik had het verkeerd gelezen haha. Maar wit lijkt me iig geen slecht teken... @Sansaatje: Echt he! Ik zat net in een ander topic te lezen.. daar noemen ze het de DPO-gekte. Heel toepasselijk!
Het was een gratis test bij de vorige ronde ovulatietesten dus dat kan ik wel aan. Ik wacht nu gewoon netjes af komende dagen. Vlaag van verstandsverbijstering is alweer over.
OMG ik snap je precies. Ik ben er al voorbij hahaa... hoop dat weekend weg blijft. Ik had soort van eiwit slijm heel vaag.... Ik heb ook gevoelige borsten.... zo spannend. Ik wil ook testen hahahahah
@meisjemeisje85 @SanvVW @Rian89 @Nonaches @Ezeltjestrikje We zijn al met z'n 6'en om donderdag te testen! T-6 dagen! (tenzij er bij mij eerder rood komt... ) Nog testers op donderdag?
Misschien test ik ook wel op donderdag! Dan is het 1 of 2 dagen voor nod, (ligt echt aan mijn cyclusduur deze maand) dan durf ik denk ik wel! Heb nog eentje van Sensitest en een predictor. Ik vind het zo zenuwslopend weer! Werkweek begint voor mij morgen met om de dag een dienst dus dan heb ik het gelukkig druk.
Ik heb trouwens helemaal niet veel afscheiding. Zou dat een slecht teken zijn? Vanmorgen wel wat maar niet dat het er uit loopt, had ik trouwens bij mijn dochter ook niet.