NOD-lijst 20 t/m 26 december 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Muzieknootje86, 23 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Even van me afschrijven: Daarnet ging ik naar het toilet en vond wat bruine afscheiding (heel weinig btw).. Als ik m'n ei had, dan was het vorige week (maar heb het dus niet gemerkt) dus dan zit ik nu ongeveer 8 dpo.. Gister was ik ook echt super moe, maar dacht dat het kwam doordat ik m'n eerste dag op m'n nieuwe werk had. Kon m'n ogen echt niet openhouden, ben om 8 uur naar bed gegaan..

Ik vind het zooo spannend!!

Rian89, Siamara, Nonaches en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik vind het ook echt spannend worden voor je.
    Veel innesteling symptomen :thumup:
    Ga voor je duimen:D

MissAVA vindt dit leuk.
  3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Heb zoiets vreemds o_O
    Lekker verhaal ahum.. :|
    Heb enorme vloei :cool:
    Zoveel dat ik echt twijfelde of ik ongi geworden was maar was niet rood of bruin.
    Vanmiddag maar eens afwachten wat ze in het ziekenhuis gaan zien/zeggen.

4. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw

Geen verhaal of detail te gek hoor ;)

Maar ff een gekke vraag.. als het niet rood of bruin was.. wat dan wel? Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen idd :)

5. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oké, niets te gek hier toch?!

Ik heb net getest, ik weet het, heel vroeg, uiteraard negatief. Ik kon van de dokter diclofenac krijgen en na mijn verhaal over zwanger worden deed hij er heel luchtig over: als je niet zeker bent dat je zwanger bent dan kun je ze gewoon slikken. Na mijn uitleg bij apotheek ander antwoord: als je niet zeker weet of je zwanger bent zou ik ze niet nemen, Ook al zou je nog een week moeten wachten, gewoon niet doen.

Toen was mijn bol op hol en heb ik een gewone test gedaan op ik gok 7dpo. :confused:

Niets te gek hier toch? :oops:

Ik heb ergens nu wel de moed al opgegeven want ook al buikpijn en dat was vorige ronde ook het geval. :(

Rian89 vindt dit leuk.
  6. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Wat lastig allemaal :( Blijf je nu gewoon paracetamol slikken tot volgende week of neem je de diclofenac omdat je toch denkt dat het niks is geworden deze ronde?

7. Sansaatje

Ik houd het bij paracetamol en wacht gewoon af. Hopelijk neemt rugpijn ook vanzelf af, overbelastte spieren en anders heb ik de recepten en kan ik altijd diclofenac halen.

Wel echt weer een moment van wat bezielt je toch mens?! Veel te vroeg maar dan is mijn bol op hol en nu ja. Ik was wel zo verstandig om de predictor niet te pakken want dan was ik echte alle hoop kwijt, nu kan het nog... :$

8. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Die onzekerheid en wachten is zo lastig! Hoop dat je rug idd snel wat beter gaat voelen en dat je wat afleiding kunt vinden :)

9. Sansaatje

Afleiding is voor ons allemaal wel een goede! Je begint zo positief en naarmate het dichterbij komt neemt (in mijn geval) de waanzin het over. :eek:

Lizzie88 vindt dit leuk.
  10. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Wit

11. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    @wennepen80: Ooh, ik had het verkeerd gelezen haha. Maar wit lijkt me iig geen slecht teken...

@Sansaatje: Echt he! Ik zat net in een ander topic te lezen.. daar noemen ze het de DPO-gekte. Heel toepasselijk!

12. Sansaatje

Ze zouden het CDPO moeten noemen. Crazy Days Past Ovulation. :(

Lizzie88, Nonaches en MissAVA vinden dit leuk.
  13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ohhhh neeeeee! Zonde van de test!
    Op hoop van zegen!

14. Sansaatje

Het was een gratis test bij de vorige ronde ovulatietesten dus dat kan ik wel aan. ;)

Ik wacht nu gewoon netjes af komende dagen. Vlaag van verstandsverbijstering is alweer over. :)

Nonaches vindt dit leuk.
  15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    OMG ik snap je precies. Ik ben er al voorbij hahaa... hoop dat weekend weg blijft. Ik had soort van eiwit slijm heel vaag....
    Ik heb ook gevoelige borsten.... zo spannend. Ik wil ook testen hahahahah

16. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Duimen op een roodloos weekend!! :)

Nonaches vindt dit leuk.
  17. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Yup! Same here! :D

18. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    meisjemeisje85 en Rian89 vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Misschien test ik ook wel op donderdag! Dan is het 1 of 2 dagen voor nod, (ligt echt aan mijn cyclusduur deze maand) dan durf ik denk ik wel! Heb nog eentje van Sensitest en een predictor.

Ik vind het zo zenuwslopend weer! Werkweek begint voor mij morgen met om de dag een dienst dus dan heb ik het gelukkig druk.

Rian89, Nonaches en Lizzie88 vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Ik heb trouwens helemaal niet veel afscheiding. Zou dat een slecht teken zijn? Vanmorgen wel wat maar niet dat het er uit loopt, had ik trouwens bij mijn dochter ook niet.

Deel Deze Pagina